Assi! Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hah, bra jobbet folkens! Heldige hele gjengen! Vi får nå se om dere har like stor flaks neste gang ;p Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er en 16v KR-motor som da har 139 hk originalt. Har også 4-2-1-grenrør og eksos fra Supersprint som skal gi litt ekstra, men tviler på at jeg har noe særlig mer enn det motoren kom med originalt da ikke alt er riktig justert osv. Burde ha tatt den på en rulle, men slikt koster. :) Veier litt under 900 kg + meg. Ellers gikk det like bra med meg, ja, bortsett fra at jeg måtte blåse 3 ganger før det apparatet hans forstod at jeg aldri kjører i fylla. :) Ble forresten stoppa av samme fyren på Borgheim (ellerno.. lenge siden jeg flytta fra øya) på lørdag. Bare promillekontroll da også. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er en 16v KR-motor som da har 139 hk originalt. Har også 4-2-1-grenrør og eksos fra Supersprint som skal gi litt ekstra, men tviler på at jeg har noe særlig mer enn det motoren kom med originalt da ikke alt er riktig justert osv. Burde ha tatt den på en rulle, men slikt koster. :) Veier litt under 900 kg + meg. Ellers gikk det like bra med meg, ja, bortsett fra at jeg måtte blåse 3 ganger før det apparatet hans forstod at jeg aldri kjører i fylla. :) Ble forresten stoppa av samme fyren på Borgheim (ellerno.. lenge siden jeg flytta fra øya) på lørdag. Bare promillekontroll da også. han var jo veldig hyggelig da! tidenes teiteste sted å kjøre så fort... bra det gikk bra med oss begge! hadde flaks på lørdag også. kjørte over volvo-krysset på "taxigrønt" (halve bilen over stopplinja når det ble rødt) med en politibil som ventet på å komme over krysset fra høyre. på tide å roe seg ned litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 magnusjor, Hva står i 4ern? :) Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Gleder meg til å se denne 4'ern når sommer'n er over... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Gleder meg til å se denne 4'ern når sommer'n er over... Åh.. Diggere dere gullunger som aldri gjør noe "galt". Holder man seg på veien er det sjelden noe problem. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Åh.. Diggere dere gullunger som aldri gjør noe "galt". Holder man seg på veien er det sjelden noe problem. ;) kaldblod, denne gangen hadde du gullhår!! og magnusjor, golf 1 trenger ikke mye mer krefter for å gå fælt.. så pass på ;) kaldblod er ikke heller den som er vond å be...:respect Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Åh.. Diggere dere gullunger som aldri gjør noe "galt". Holder man seg på veien er det sjelden noe problem. ;) Ikke det jeg mente, 'DIGGERE' ikke alle som aldri gjør noe galt.. Men er som du sier, holde seg på veien.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hadde flaks på lørdag også. kjørte over volvo-krysset på "taxigrønt" (halve bilen over stopplinja når det ble rødt) med en politibil som ventet på å komme over krysset fra høyre. på tide å roe seg ned litt. Du, den kjenner jeg til. Kjørte selv på rødt rett fram i et kryss, det jeg ikke så var at en politibil stod i det krysset også og skulle til venstre. Men gikk da bra :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 magnusjor, Hva står i 4ern? :) 1.8T med chip, eksos og luftfilter... thats it! synes det er viktigere at bilen er pen å se på! så nå må jeg få på skjørtene, nye lykter foran og tone rutene. så kommer det stereo. kjøpte i dag:) men faen så knotete å få av dørdekslene foran! hva er det for noen skruer som sitter på undersiden av døren? ikke noe som passer! rare greier! men ikke missforstå, fint å ha litt trykk også. uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 men ikke missforstå, fint å ha litt trykk også. uten tvil! Du skulle kanskje hatt enda litt mer? :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 men faen så knotete å få av dørdekslene foran! hva er det for noen skruer som sitter på undersiden av døren? ikke noe som passer! rare greier! men ikke missforstå, fint å ha litt trykk også. uten tvil! Det er TORX skruer.. Skal du skru mye på Golf'n, så lønner det seg å kjøpe et sånt sett, for det er mange steder med torx skruer! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Det er TORX skruer.. Skal du skru mye på Golf'n, så lønner det seg å kjøpe et sånt sett, for det er mange steder med torx skruer! okok... får man kjøpt et sånt verktøysett overalt eller? biltema f eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SINGH Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 hallois.. er det en gti til i byen? hvor skal du tone rutene? Siter SINGH GOLF 1999 GTI BMW 1994 CAB 318I(Solgt) GOLF 2 1989 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Biltema og Clas Ohlson har vel torx-sett :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg