Gå til innhold

Noen spm før eu-kontroll

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

Originally posted by pahf

Skal på eu kontroll snart nå så da har jeg noen spm om hva de godkjenner og ikke :

-rakrør fra midten og ut ?

-sota baklys m gjennomsiktigfilm?

-senkesett uten at d står i vognkortet,men med tuv ?

Senkesettet er jeg rimelig sikker på at de gir faen i så lenge du har tuv papirene der, selv uten at det står i vognkortet (som det jo absolutt bør gjøre...) :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

Skal på eu kontroll snart nå så da har jeg noen spm om hva de godkjenner og ikke :

-rakrør fra midten og ut ?

-sota baklys m gjennomsiktigfilm?

-senkesett uten at d står i vognkortet,men med tuv ?

-Eksos, bare hvis det er under støy grensen. Tviler på at det er det

-Kun fargede lykter med E-merking, ikke spay eller film

-Senkesett skal inn i vognkortet. Du må forevise papirer på gjort hjulstillingskontroll.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Senkesettet er jeg rimelig sikker på at de gir faen i så lenge du har tuv papirene der, selv uten at det står i vognkortet (som det jo absolutt bør gjøre...) :)

når jeg hadde eu kontroll på bilen min så måtte det foreligge tuv godkjennelse eller stempel i vognkortet.

men bare ta og vis bilrn på biltilsynet så fikser du det med en gang.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel har da gjennomført eu-kontrollen.

Og det ble et helvetes styr, for han fyren hater tydeligvis ungdom. fikk en kjeftskur som ikke ligna grisen, tuv papiret kasta han i trynet på meg. Potta kom igjennom.men ikke lysene. men det er ikke store problemet da :)

Men etter en sånn behandling så er jeg lite keen på å gjøre reperasjonene der, så kan jeg ta etterkontrollen på et annet verksted ? For vil ikke ofre et rødt jævla øre på det svinet jeg var til i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en klistremerke i frontruta

det sto med hvit skrift , uten bakfarge og skriften var ikke stor...

jeg så ikke merket vis jeg så rett fram , men jeg MÅTTE fjærne det... faens jøde!

også påsto han demperne var gåene fordi plastik greiene var litt slitt.. tingen var bare at alle demperne var bytta for under 1 månde siden!

han sa det gikk greit da

helt utrolig!

hadde mamma kjørt den ditt hadde den sikkert gått igjennom..

btw : jeg har ikke noe imot jøder :D

hehe

Mvh

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel har da gjennomført eu-kontrollen.

Og det ble et helvetes styr, for han fyren hater tydeligvis ungdom. fikk en kjeftskur som ikke ligna grisen, tuv papiret kasta han i trynet på meg. Potta kom igjennom.men ikke lysene. men det er ikke store problemet da :)

Men etter en sånn behandling så er jeg lite keen på å gjøre reperasjonene der, så kan jeg ta etterkontrollen på et annet verksted ? For vil ikke ofre et rødt jævla øre på det svinet jeg var til i dag.

var du på verksted på levanger? i såfall hvilket? Er fra levanger jeg også. kan være kjekkt å vite om slike karer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider