Gå til innhold

Alpine`s nye demo bil:)

Ranger emnet

Bøjinis

Anbefalte innlegg

hehe, de vet hva de holder på med ja :)

Gjør de nå egentlig det........................????

I mine øyne gjør dem ikke det når dem bruker så mye tid på å ødelegge en så pass fin bil. Jeg ser ikke vitsen jeg. Ikke kan bilen brukes normalt, og ikke har dem gjort noe som fremmer lydkvalitet.

Bilen er blitt skikkelig stygg!!!

Da vil jeg påstå at den CLS'n til Alpine Europe er vesentlig flottere, og har et enormt større potensiale hva gjelder lyd.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne gjør dem ikke det når dem bruker så mye tid på å ødelegge en så pass fin bil. Jeg ser ikke vitsen jeg. Ikke kan bilen brukes normalt, og ikke har dem gjort noe som fremmer lydkvalitet.

Da vil jeg påstå at den CLS'n til Alpine Europe er vesentlig flottere, og har et enormt større potensiale hva gjelder lyd.

mvh

Glenn

Nå er vel nettopp dette med at de skal vekke oppsikt som er baktanken med denne bilen. Eller hur?

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel nettopp dette med at de skal vekke oppsikt som er baktanken med denne bilen. Eller hur?

Mvh Tony

Joda, har ikke noe problemer med å se det, men det hjelper ikke bilstereobransjen når utseende er viktigere enn lyd, mener jeg.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh

Glenn

Jeg mener det vet hva de kan i forhold til modifikasjonene. At det er en pen bil i utgangspunktet som egentlig ikke bør tukles med er jeg nok enig, men samtidig så vet de hva de holder på med når en ser den filmen. Jeg tok ikke med sq delen i den kommentaren, da min kunnskap ikke tilsier at jeg kan fortelle hva god å dårlig lydkvalitet er utifra en 5min videsekvens som stort sett består av kapping og kutting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.SQ hva synes du om Alpine`s Bmw X5?

Hadde vært moro å høre den. Tror den ble bygget litt mer med tanke på lyd. Mye flotte detajler på den, men fortsatt ikke helt min stil. Men der snakker vi smak og behag. Personlig syntes jeg CLS'n til Alpine Europa er den fineste demobilen til Alpine.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de HAR i allefal en demobil! og ALLE legger merke til den,etter man har sett den "live" så er vel navnet alpine rimelig brent fast i hodet til folk,og da har vel alpine fått gjort akkurat det de var ute etter.....:fire:

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært moro å høre den. Tror den ble bygget litt mer med tanke på lyd. Mye flotte detajler på den, men fortsatt ikke helt min stil. Men der snakker vi smak og behag. Personlig syntes jeg CLS'n til Alpine Europa er den fineste demobilen til Alpine.

mvh

Glenn

Jeg har personlig sittet på Alpine sin CLS og hørt hva denne bilen har å by på, å må få si at skulle annledningen by seg så slå til, det er bare helt fantastisk hva denne bilen byr på av lydopplevelser

Ingen over, all under

Lenke til kommentar
Del på andre sider