tjekk Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 FIkk i natt overtatt min 70 modell camaro med 454 motor. ikke justert motor enda siden den er ny byggd. har en holley 850 gasser og mener den får for mye bensin.... når jeg gir på bånngass på lavt turtall får jeg fireback oppi gassern og også en bitteliten gasser brann i går. stemmer det at det skal mindre bensin til da? Og hva skal tenninga være på disse? så ryker det ut av veivhusventilasjonen... (normalt) kommer ikke på mere akkurat nå.... håper på raske svar så jeg får justert den. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Feiljustert tenning, stiftåpning , hvis du har stifter på den da Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hmmm... for stramt justert innsugsventilen ? Evt litt feil tenning... Jeg hadde samme problemet på min sbf, da var det bare at den ene ventilen stod oppe... Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 er uten justering disse! huff i morra skal jeg levere bilen til han som solgte meg den! skal enten ordne 454n eller sette inn en annen nybyggd 350.... men vil jo gjerne ha 454n! motoren kakkes som bare d synes jeg og bruker olje! og fosser kvit oljerøyk ut av breatherne! NYBYGGD MOTOR! huff! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 flotorene på gasseren kan väre feil? evt, dysene.. eller så kan akspumpa i gasseren også väre gåen! har hatt akkurat samme problemet i camaron til sjölingen Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 At en nybygd motor bruker olje er jo helt normalt. Stempelringer osv er jo ikke innslitt enda og slipper forbi mer nå enn etter et par hundre kilometer. Og når den bruker olje ryker den. Ikke innkjørte stempelringer vil også slippe noe av eksostrykket ned i veivhuset istedefor gjennom eksosportene. Jeg vil heller aldri satt klampen i bånn på en nybygd motor - er etter min mening straka vegen til motorhavari. At den skyter flammer tilbake i gasseren skulle jo tyde på at den lukker innsugsventilene for seint eller starter forbrenningen alt for tidlig? Er ikke sikker men skulle tro det? EDIT: du får kjøre til jobb i morgen så jeg får sett vidunderet ;) Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Og du har skutt den med tenningslampen nå? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 nei bilen skal returneres og mestsansynligvis få en nybyggd 350 i morra. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.