Gå til innhold

Rånerne mister lappen!

Ranger emnet

Mazda 323f

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er forferdelig at vi har et ungdommelig bilmiljø som driver slik kjøring.

ja, hadde hvert bedre om det var bestefar som holdt på mener jeg :) hehe

men er enig med rånerane da, er "bedre" å spinne litt og lage litt røyk enn å drive med race!! da kan det jo gå som for han på 18år der oppe det! kjøre ut og dø! :?

Av de ni som er politianmeldt, er åtte BMW-eiere og en kjører Golf GTD.

HAHAHA.. :lol :lol :lol .. beste jeg har sett på lenge!! hehe :D:thumb :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange på lesja som har sluttet å kjøre fort etter dødsulykken men dette som de holder på med er rett og slett uskylding moro!!

har hørt på radio å lest i aviser om dette som blir omtalt som livfarlig kjøring, villmannskjøring osv, blir irritert over å høre sånt for det er bare bullshit!! blir overdrevet en del også for de sier at en rekke ungdommer har mistet kortet etter disse filmene, men det er bare to som har mistet kortet pga filmene, resten har blitt sett av politiet når de har "tullkjørt"

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan bortforklarer du at en bil som er registrert på DEG er i hendene på en som ifølge deg er totalt ukjent?

Dessuten, har man som eier av bilen absolutt ingen ansvar? Grunnen til at jeg spør om det er det jeg leste i VG forleden dag, om en fyr som hadde lånt vekk bilen sin til en annen fyr, som visstnok var full. Fyren som kjørte mista selvfølgelig lappen, men det gjorde eieren også.

For all del, jeg VET ikke det jeg spør om, er derfor jeg spør.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan de egentlig bevise tidspunkt dette ble filmet?

At det ikke var f.eks forrige eier som gjorde det, eller en som lånte bilen for 1 år siden (som man ikke husker).

Synes bare bevisnivået i slike saker er latterlig lave.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår