Gå til innhold

Rånerne mister lappen!

Ranger emnet

Mazda 323f

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lureste er vel å være ganske sikker på at INGEN ser hva du gjør? :D Jeg kommer aldri til å filme meg selv i en ulovlig "burn". Passer også på å ikke la utenforstående se meg drive på med dette. Og jeg burner aldri lenge nok på ett sted til at jeg kan trekke oppmerksomhet til meg.

Risikonivået er forskjellig på det å burne midt i sentrum eller i ett boligfelt midt på lyse dagen, og å gjøre det samme på ett tomt industriområde e.l. midt på natten.

Passer man på, da er sjansen betraktelig større for at man er trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Man sier at politiet gjør jobben sin, ja helt noen av dem blir oppdaget av å gjøre noe galt:( skal ikke politiet gå med et godt eksempel da? kan ikke jeg si at dem gjør, man hører jo oftere og oftere at noen i politiet gjør noe galt også, MEN når en up sjef kjører av veien i fylla og noen blir tatt for voldtekt, ja da er det FAEN med ingen som sier noe:( blir noen ganger suspendert til saken kommer opp, og etter det, en klapp på skulderen og tilbake i politiet. latterlig rettsvesen i norge:( Og til dere som sier at politet mister respekt til oss andre, tenk da litt på hvorfor noen av oss mister respekten til dem?:( Hva hadde du sagt om dama di hadde blitt voldtatt av en politimann da? respekter du han da?

Politiet har mange bra folk seff, men vilke skal man stole på da?..................

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør
Man sier at politiet gjør jobben sin, ja helt noen av dem blir oppdaget av å gjøre noe galt:( skal ikke politiet gå med et godt eksempel da? kan ikke jeg si at dem gjør, man hører jo oftere og oftere at noen i politiet gjør noe galt også, MEN når en up sjef kjører av veien i fylla og noen blir tatt for voldtekt, ja da er det FAEN med ingen som sier noe:( blir noen ganger suspendert til saken kommer opp, og etter det, en klapp på skulderen og tilbake i politiet. latterlig rettsvesen i norge:( Og til dere som sier at politet mister respekt til oss andre, tenk da litt på hvorfor noen av oss mister respekten til dem?:( Hva hadde du sagt om dama di hadde blitt voldtatt av en politimann da? respekter du han da?

Politiet har mange bra folk seff, men vilke skal man stole på da?..................

Dei sakene du tar opp her gjelde bare enkeltpersonar. Finst dei så aldri sko hatt jobb i politiet og det er synd at dei må øydelegga for alle andre. Når ein mann i politiet gjer noke galt så betyr det ikkje at kvar einaste politimann er ein idiot som ikkje gjer jobben sin. Han UP sjefen som blei tatt med promille nå har gjort sitt til at troverdigheten blant folk til politiet blir senka. Håpe han får sin straff. Men må huska at det skjedde privat og ikkje i tjenste. Hadde detta vore i tjeneste så hadde det vore ein heilt annen og meir alvorlig sak. Nå når han ikkje var i tjeneste så bør han dømmast som ein vanlige sivile mann. Rett skal vera rett. Men beholde han jobben så får han sikkert ein fin kontorjobb, stempla pass eller noke sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår