Fjøslukt Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hei... Har skaffet meg lakk som har tenkt å lakke min gamle Boble med. Det er en lakk NorgesBusser (Østfold) bruker på bussene sine og er i utgangspunktet ganske tykk (kan rulles på). Har fått med meg en tynner til denne slik at jeg kan spøryte den på. Vet at blandingsforhold er 4:1 (base:herder) men vet ikke hvor mye tynner jeg skal ha. Er det noe triks man kan se hvor tynn lakken er. Skal bruke standars lakksprøyte fra Biltema. Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ett triks du kan bruke er at du får kjøpt deg ett din-beger. Det er ett beger som måler viskositeten. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra8v Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 viss det e 4:1 e det vel mest sannsynlig 10 % herder Siter opel calibra 8v 91mod mb 300 ce 12v 89 mod mb 230 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg