BLACK.PEARL Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Noen bilspill til Playstation 2 som ikke er så vanskelig og komplisert, men med høy funfactor? Nesten samma om det ikke er ekte biler der, fantasibiler som Ridge racer osv går jo ann, bare det er gøy og ikke komplisert/vanskelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Burnout revenge! xn min klikka totalt med Burnout 3 og enda mere med burnout 4 :D jeg har burnout 4 Revenge liggende om du vil ;) solgte ps2'n her om dagen så har 2 ps2 spill liggende :) Burnout revenge og WRC4 :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hmm jeg hadde jo Burnout 2, ble jo shitvanskelig til slutt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ja det blir vanskelig... ærlig talt... men må man gjennomføre spillet da? :) du og dama kan jo sitte å ha kræsj contest eller hva det het forno :) drit morro... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hehe, dama mi liker å kjøre GT4 med Driving Force Pro. Men som du nevnte, Ridge Racer serien er jo rimelig rett fram? Hvis ikke har du jo Need for Speed spillene(Både gammelt og nytt). Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hmm, dama hater bilspill her.. å spiller sims i stella:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Dama hater spill og pc og konsoller så her må man snike seg inn når man skal gjøre noe. HYSJ! Men jeg fikk henne faktisk til å synge Singstar da.. OG hun kjørte nemlig et par runder på Gran Turismo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Dama hater spill og pc og konsoller så her må man snike seg inn når man skal gjøre noe. HYSJ! Men jeg fikk henne faktisk til å synge Singstar da.. OG hun kjørte nemlig et par runder på Gran Turismo.. singstar ja.. de liker gran turismo viss man har ratt og pedaler da fant jeg ut.. men de har jeg ikke lenger da så:| Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 kjærringa mi spille LFS på min maskin. Skal være ærlig, hun er ikke så veldig god, men hun er søt der hun sitter! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Dama mi spiller de fleste NFS spillene, og så kjøpte jeg just "sonic mega collection" til ho. Alle de gamle sonic spillene fra sega mega... :D Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ridge racer hørtes jo greit ut, ikke så veldig kompliserte greier. Skal anbefale den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg