CoilOver Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hei. Eksisterer utallige tråder om dette emnet, men er det noen som har prøvd å fjerne lakk ned til metallet med hjelp av denne? http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=414&iItemId=88310 Hvordan var den i så fall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jau den er flott den. men den er egetli best til å slipe rust med. Men vist du skal fjerne helt ned til metallet så hadde jeg brukt malingsfjerner. En kopiss brukte det på bilen sin for å fjerne benga. og det var vist topp..!! Lykke til Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 den der tar noe sinnsykt.. fare for at metallet oxo forsvinner om du ikke er forsiktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 aldri opplevd.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 aldri opplevd.. har jeg:) hehe.. tar metall også.. tar lengere tid å komme igjennom da men:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clubzoda Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 bruker en slik selv på bilen min, men da montert på vinkelsliper. har kun batteridriller med for dårlig turtall til at den skal være noe effektiv. Sliper raskt ned til metall, men tar lang tid før metallet blir borte ja. glatt fin overflate blir det også, så lenge det ikke er rust der. Siter vento tdk. up'n'runnin støgg gammal golf 2. mulig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 bruker en slik selv på bilen min, men da montert på vinkelsliper. har kun batteridriller med for dårlig turtall til at den skal være noe effektiv. Sliper raskt ned til metall, men tar lang tid før metallet blir borte ja. glatt fin overflate blir det også, så lenge det ikke er rust der. Det ser kansje glatt å fint ut. men det blir helt jævelig om du lakke oppå uten å pusse ut med 240 papir... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ser for meg at det kan bli en sølete jobb å fjerne lakk med tynner over et helt panser... kanskje jeg bare skulle sandblåse vekk lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Her er en kjekk dings til vinkelsliperen. Men hadde nok ikke brukt den på et helt panser http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=432&iItemId=88271 Men hvorfor ikke bare pusse det vekk? Du skal vel lakke det opp uansett. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Her er en kjekk dings til vinkelsliperen.Men hvorfor ikke bare pusse det vekk? Du skal vel lakke det opp uansett. Det er vel den sprayboks lakken jeg ser for meg vil klistre seg på pussepapiret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ']Det er vel den sprayboks lakken jeg ser for meg vil klistre seg på pussepapiret... ikke viss den er tørr da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ']Ser for meg at det kan bli en sølete jobb å fjerne lakk med tynner over et helt panser... kanskje jeg bare skulle sandblåse vekk lakken? sølete? hva vil du kalle det å sandblåse det? Du kan jo og pusse det ned da. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jeg bruker "negerfitte" (Ja, vet det er et ekkelt ord) til å pusse vekk maling/lakk på kjerra mi, funker så det suser, fjerner rust og lakk som bare juling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Heter negerkuse da men men.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Heter negerkuse da men men.. :P hehe, så på det jeg og. skrev at det het kuse og ikke fitte men tengte at jeg ikke sko ver så prippen.. hehe Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg