Gå til innhold

Gir tilbud til rånerne i Andebu

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

råning er et alvorlig problem i Andebu.

Greit nok at kanskje hennsynsløs burning og drifting inn og ut av rundkjøringer kanskje ikke er så veldig positivt, men altså, og si at råning er et alvorlig problem? Hva er forksjellen på at noen mennesker sitter i en bilrekke og chiller, enn at en haug med ungdommer bare står rett opp og ned å henger? damndamn

Dette hadde iallfall som jeg vet vært utrolig positivt i ålesunds-moa-giske områdene... Sinnsykt med rånere her :P

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å hjelpe en drit. Bor ikke så langt unna stedet det er snakk om. Må nok bare godta at det forekommer råning.

Og Bilcross bane WTF? Det hjelper ikke.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilcross og rånere hører ikke mye sammen da gitt! haha..

Helt ening ja, de som sitter å bestemmer dette har ikke noe peil på hva dette dreier seg om.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ening ja, de som sitter å bestemmer dette har ikke noe peil på hva dette dreier seg om.

nei. huff..bilcross og råning.. fy faen. haha.. er vel ikke så mye til felles der.. anna en at det blir brukt bil da.. å kjører runder:P hehe.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så negative vi var da!! er jo bra at det kommer baner man kan spinne, slædde, drifte (for de som får det til) og ellers herje fra seg på.. og som ikke lager bråk og kvalme for andre folk rundt (selv om naboer til området sikkert kommer til å klage på dette og.. selv om de bor 5-10 km unna!!

ønsker dette velkommen med åpne armer jeg.. beste forslaget fra en KrF politiker siden partiet startet hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har seg slik her i noreg, at vi som ikkje sparker fotball, gått/går mekaniske eller andre yrkesfag som tømrer, blir sett på som idioter som ikkje kan en dritt, . her har vi også hørt litt klager om råning å sånt, men en fotball kamp bråker jo faen meg mer enn eit par biler som står parkert,

ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk i området "tar i mot" tilbudet så vi kan få sånne steder andre plasser og.. Eg hadde likt en plass eg kunne sladdet trygt og gratis, uten fare for førerkort..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider