Gå til innhold

Gir tilbud til rånerne i Andebu

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Håper folk i området "tar i mot" tilbudet så vi kan få sånne steder andre plasser og.. Eg hadde likt en plass eg kunne sladdet trygt og gratis, uten fare for førerkort..

purken hadde stått uttafor inngangen å huka alle som hedde burna for å ta di på slitte dekk,

ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har seg slik her i noreg, at vi som ikkje gått/går mekaniske eller andre yrkesfag som tømrer, blir sett på som idioter som ikkje kan en dritt.

Hvorfor så agresiv ovenfor de som har gått på yrkesfag? Er det fordi du ikke kom inn eller? LOL. Kanskje du rett og slett er i mot tømrere fordi du ikke var ønsket der?

bullshit

Syntes dette tilbudet de har lagt fram høres bra ut, og det er i hvertfall verdt å prøve ut før man blir vrang.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så agresiv ovenfor de som har gått på yrkesfag? Er det fordi du ikke kom inn eller? LOL. Kanskje du rett og slett er i mot tømrere fordi du ikke var ønsket der?

bullshit

Syntes dette tilbudet de har lagt fram høres bra ut, og det er i hvertfall verdt å prøve ut før man blir vrang.

eg skriver jo vi for i helvette,

vi som har gått desse faga blir sett på som idioter, og det er somregel vi som er i bil milijøa,

eg er lerling som inustri mekaniker eg, har gått gk mekk å vk 1 elektromekanisk,

ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker jo ikke å stå å brife anlegg og tøffe seg på en bane langt ute i gokk. men hvis man skal grisekjøre er det jo GENIALT med en bane..

Og det er vel nettopp grisekjøringa som er problemet i Andebu.

Syns at de som skal tøffe seg ved å rase gjennom et boligstrøk driter seg ut KRAFTIG!!! Hva skal de vise frem! Hvor "TØFFE" de er som tørr å trøkke hardt på gasspedalen, så småkidsa i gata stivner av skrekk.

Syns sånne folk er kjukke i huet og burde vist åssen det er å oppleve at en kompis, bror eller bekjent blir drept av en griskjører...

Jeg må si at personlig så elsker jeg å råne, og i råning så legger jeg i å burne, brife med anlegg, og vise frem bilen min. Det gir meg rett og slett kikk, selv om jeg er 23. :partyon

men å ikke greie å tenke så langt at andres sikkerhet faktisk har mere å si er IDIOTI!! :ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bilcross bane=blir vel at man bare kan kjøre bilcross der..

Er vel heller mer i retning av at banen kan brukes av de som ønsker å rase fra seg litt, og heller gjøre det på en bilcrossbane enn på veien og i byggefeltene..

Råningen i seg selv blir man nok aldri kvitt, men man kan få dempet det litt hvertfall..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens!

da den tiden kom da folka begynte og klage på oss sende jeg et brev til komunnen! til ordføreren i andebu!

etter et par uker fikk jeg mail tilbake om at dem hadde hatt flere møter etter dem hadde lest mailen min, dem har da bestemt seg for å gi dette et forsøk og dette er bra:D:D!!!

gleder meg alerede! det han også skrev var at det vil bli mulighet for bilcross! såkalt burning og kansje få til en drag stripe der. så vi får se hva som skjer da:D

vi kommer nok til og lege treff der i nermeste fremtid når det er ferdig der!

mvh: chris

BMW e-39 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider