Rally Martin Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Haloen.. Hvordan er det og få godkjent deler på bil som er egenprodusert? Helt umulig? Ska lage justerbart senkesett. Og d blir en del hjemme mekk, men kvaliteten styrken osv er mist like god som orginalt. er det da mulig å få d godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Jeg tror nok du må innom TUV i Tyskland for å få godkjenning på det der før Biltilsynet vil godkjenne det. Å det er vel ingen billig affere kan jeg tenke meg. Men du kan ta kontakt med Biltilsynet å høre hva de synst. Kansje litt optimistisk :P hehe men det skader jo ikke å høre.. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Det kan du glemme å få godkjent Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 blææhhmmmmmmmmm d var d jeg tenkte! Hvis støtdemper tårnet fjærer og alt lakeres med kjedelige orginale farger og skitner det til støv og slikt slik som resten av bilen, og holder orginal høyde. vil de finne ut at det ikke er orginal deler på eu kontroll? har aldri sett at dem gjør reint og sjekker deler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaman Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 blææhhmmmmmmmmm Hvis støtdemper tårnet fjærer og alt lakeres med kjedelige orginale farger og skitner det til støv og slikt slik som resten av bilen, og holder orginal høyde, vil de finne ut at det ikke er orginal deler på eu kontroll? Hahaha! Beste ideén jeg har hørt på lenge! You go boy! Siter Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Å få TÚV-godkjent noe koster vel rundt 30-50k, så det er vel ganske uaktuelt for mannen i gata :) Og biltilsvinet er veeeeldig strenge på himmekk. Trist, men sant. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Tror nok det er bra det ikke er lov,ellers hadde det vært mye rart på veien! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 blææhhmmmmmmmmm d var d jeg tenkte! Hvis støtdemper tårnet fjærer og alt lakeres med kjedelige orginale farger og skitner det til støv og slikt slik som resten av bilen, og holder orginal høyde. vil de finne ut at det ikke er orginal deler på eu kontroll? har aldri sett at dem gjør reint og sjekker deler! Tror ikke de ser det på eukontroll hvis du gjør det nei. Med mindre du har bygd det mye om, laget coilover eller noe slikt.. Vet om folk som har gått fint gjennom med senkesett som bare var sparya med tectyl og kjørte på ett jorde etter på:P Ser skittent, gammelt og jevli ut da tror de det er orginalt men bare med litt segne fjører Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Spørs jo også hvor du tar kontrollen, EU-kontroll på selve biltilsynet er jo gjerne 10x strengere enn andre verksteder. Og ei kasse øl i bagasjerommet er kanskje en grei gjest... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg