Gå til innhold

Godkjenne hjemme mekk?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

blææhhmmmmmmmmm

d var d jeg tenkte!

Hvis støtdemper tårnet fjærer og alt lakeres med kjedelige orginale farger og skitner det til støv og slikt slik som resten av bilen, og holder orginal høyde.

vil de finne ut at det ikke er orginal deler på eu kontroll?

har aldri sett at dem gjør reint og sjekker deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blææhhmmmmmmmmm

Hvis støtdemper tårnet fjærer og alt lakeres med kjedelige orginale farger og skitner det til støv og slikt slik som resten av bilen, og holder orginal høyde, vil de finne ut at det ikke er orginal deler på eu kontroll?

Hahaha!

Beste ideén jeg har hørt på lenge!

You go boy!

Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få TÚV-godkjent noe koster vel rundt 30-50k, så det er vel ganske uaktuelt for mannen i gata :)

Og biltilsvinet er veeeeldig strenge på himmekk. Trist, men sant.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blææhhmmmmmmmmm

d var d jeg tenkte!

Hvis støtdemper tårnet fjærer og alt lakeres med kjedelige orginale farger og skitner det til støv og slikt slik som resten av bilen, og holder orginal høyde.

vil de finne ut at det ikke er orginal deler på eu kontroll?

har aldri sett at dem gjør reint og sjekker deler!

Tror ikke de ser det på eukontroll hvis du gjør det nei. Med mindre du har bygd det mye om, laget coilover eller noe slikt..

Vet om folk som har gått fint gjennom med senkesett som bare var sparya med tectyl og kjørte på ett jorde etter på:P Ser skittent, gammelt og jevli ut da tror de det er orginalt men bare med litt segne fjører

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider