Mirus Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 er det lovlig å montere knappen til hornet et annet sted enn på rattet eller på blinklys bryteren? Tenkte på f.eks. ved radioen. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Det er tillat, vi hadde horn knappen i russebilen våres (GMC VANdura 25). Den var montert litt under til venstre for rattet, i "dæsjbordet". Ikke veldig praktisk sted. Kontrolløren på Ringerike Trafikk stasjon spurte om vi ikke hadde lydhorn for han fant det ikke. Viste bare ham knappen og sa at det var greit. Som sagt så var dette på en russebil, men kontrollene på russebilene generelt har blitt myyye strengere. P.g.a. høy ulykkes hyppighet. Forresten hvorfor skal du montere den utenom rattet? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by MaDDoG Det er tillat, vi hadde horn knappen i russebilen våres (GMC VANdura 25). Den var montert litt under til venstre for rattet, i "dæsjbordet". Ikke veldig praktisk sted. Kontrolløren på Ringerike Trafikk stasjon spurte om vi ikke hadde lydhorn for han fant det ikke. Viste bare ham knappen og sa at det var greit. Som sagt så var dette på en russebil, men kontrollene på russebilene generelt har blitt myyye strengere. P.g.a. høy ulykkes hyppighet. Forresten hvorfor skal du montere den utenom rattet? Det var bra! Jeg har montert en knapp utenom rattet fordi jeg ikke orket å knote mere med de slitte og ødelagte ledningene i rattet. Bilen skal på visning i morgen så jeg gjorde det enkelt og greit. Kjenner han som skal se på bilen så jeg vil tro det går igjennom. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 samme problem vi hadde det.. Det var dårlig kontakt i metall flatene i styret. Lykke til :) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg