volvo850 Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 ble tatt av purken igår.. kjørte uten lappen(er 17 år bare).. noen sier jeg får 6 mnd utsettelse, og noen sier jeg får 2 års utsettelse? noen som vet hva det riktige er?? angrer som faen!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by volvo850 ble tatt av purken igår.. kjørte uten lappen(er 17 år bare).. noen sier jeg får 6 mnd utsettelse, og noen sier jeg får 2 års utsettelse? noen som vet hva det riktige er?? angrer som faen!!!!!!!! Kjipt det, men du kan vel, så vidt jeg vet, vente til du er 20 med å kjøre bil nå. Lovelig vertfall :rolleyes: Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 2 ÅR?? Da burde jeg også slutte.. *kremt* Hvor kjørte du? På vei eller? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 en jeg kjenner kjørte i fylla, for fort, osv osv før han var 18. fikk vel 6 mnd utsettelse trur jeg Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Har en kompis som kjørte 50 meter i fylla før han traff et tre. Han var under 18 år da dette skjedde. Fikk beskjed om 2 års utsettelse, men fikk 6 mnd. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 ja kjørte på vei.. var i oslo. var ikke første gangen lissom.. har vel 50-60 timer alene og hatt nesten 200 km/t.. grunnen til at de snakket til oss var at vi sto stille og pratet med noen kamerater på en snuplass.. var ingen biler der, men de sa noen vitner hadde ringt. jeg hadde ikke kjørt så hardt heller, men ble litt burning da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Oslo? ikke lureste plassen men. Men har jeg (ikke 18) lov til å kjøre bil alene? Har hørt at jeg kan kjøre på privat grunn (jordre ol) Noen som har peil? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by volvo850 ja kjørte på vei.. var i oslo. var ikke første gangen lissom.. har vel 50-60 timer alene og hatt nesten 200 km/t.. grunnen til at de snakket til oss var at vi sto stille og pratet med noen kamerater på en snuplass.. var ingen biler der, men de sa noen vitner hadde ringt. jeg hadde ikke kjørt så hardt heller, men ble litt burning da.. NESTEN 200 OG 50-60 TIMER!!! dæven da er du nok go til og kjøre bil, kan ikke skjønne att purken stoppa deg med så mye trening som du har.. ikke rart det skjer ulykker i norge da det fins sånne som deg ute på veien ps: sorry men dette tror jeg er det dummeste innlegget som jeg har sett på bilforumet Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 har aldri sagt jeg er go til å kjøre. bare at jeg har kjørt mye. ble ikke stoppa. de kom bort til bilen da vi hadde stått stille på en snuplass en stund.. hvis du hadde lest ordentlig hadde du skjønt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by kay arne NESTEN 200 OG 50-60 TIMER!!! dæven da er du nok go til og kjøre bil, kan ikke skjønne att purken stoppa deg med så mye trening som du har.. ikke rart det skjer ulykker i norge da det fins sånne som deg ute på veien ps: sorry men dette tror jeg er det dummeste innlegget som jeg har sett på bilforumet og hvos ofte hører du om folk som er under 18 som er innblanda i stygge ulykker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 skjønte det, men fortsatt så er det like dumt Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by kay arne ps: sorry men dette tror jeg er det dummeste innlegget som jeg har sett på bilforumet Skal nok ikke si i mot det... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Mest troligt 6 mnd utsetelse her ja. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Tosk! Håper du får 2 år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Kjenner en del på 16-17 som kjører bil ja =/ Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg