Gå til innhold

6 mnd eller 2 år?

Ranger emnet

volvo850

Anbefalte innlegg

Originally posted by volvo850

har aldri sagt jeg er go til å kjøre. bare at jeg har kjørt mye. ble ikke stoppa. de kom bort til bilen da vi hadde stått stille på en snuplass en stund.. hvis du hadde lest ordentlig hadde du skjønt det

hmmmmm, jeg vil tro jeg har kjørt mer enn deg siste 2 ukene, du har virkelig fått mye erfaring. Er det ikke noe slikt at kjørelærer ikke mener folk kan kalles erfarne før de MINST har kjørt 10' km. Jeg synes det høres lite ut, menne uansett er vel ikke uten grunn at de som styrer her i landet mener du bør ha noen kjøretimer samt en teoretisk og praktisk eksamen. hastigheter over 100 passer ikke uerfarne drittunger, er slik mange forlater oss altfor tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok... sjekk denne... 14 år., 2mnd før jeg ble 15..

I rally bil, uten skilter, på flukt fra poltiet topfart borrtimot 230km/t jakten foregikk litt over 30min, holdt på å bli presset av veien, en poltibil kom derimot til skade, ikke oss.

ble til slutt tatt, hva fikk jeg?.. 4500kr ibot.... fikk fortsatt ta lappen da jeg var 18.... :)

kjenner noen som ble stoppa på moped uten lappen.. 2 år fikk dem utsettelse

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste hadde vert å ventet ;), kjipt for deg å måtte vente til du er 20 før du får ta lappen om det er 2 år du får...

En som gikk i klassen min for noen år siden, skal vi sei "Lånte" bilen til foreldrene til en kompis I fylla, kresjet i en fjellvegg og taket, holdt på å reise på sjøen.. fikk ikkje med meg kor lang utsettelse han fikk, men vet at erstatningsbeløpet\bot var ca 35000+ ... noe å tenke på for en ung gutt..

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

ok... sjekk denne... 14 år., 2mnd før jeg ble 15..

I rally bil, uten skilter, på flukt fra poltiet topfart borrtimot 230km/t jakten foregikk litt over 30min, holdt på å bli presset av veien, en poltibil kom derimot til skade, ikke oss.

ble til slutt tatt, hva fikk jeg?.. 4500kr ibot.... fikk fortsatt ta lappen da jeg var 18.... :)

kjenner noen som ble stoppa på moped uten lappen.. 2 år fikk dem utsettelse

Moped folk har det værst :D

Hvis du kjører med 1 bakpå som er over 10 år UTEN hjelm får han 750kr i bot.

Hvis du kjører med en bakpå som HAR hjelm får han 1500kr i bot fordi da er det PLANLAGT!

Hurra! Hurra!

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sprite

Oslo? ikke lureste plassen men.

Men har jeg (ikke 18) lov til å kjøre bil alene?

Har hørt at jeg kan kjøre på privat grunn (jordre ol)

Noen som har peil?

du har ALDRI lov å kjøre vanlig bil noe sted når du ikke har lappen, alene.

med vanlig bil tenker jeg da på enten bil som er eller har vært rega som bil..

kan ikke kjøre lovelig noe sted..ikke på jorder osv..hjlper ikke om det er inngjerdet..

sia jeg bor på landet har jeg og kompisen har jorderbiler i mange år, kjørt som faen på jorder og grusveier, og på isen om vintern.. dett er er ikke lov, men siden vi bor der vi bor er det ingen som bryr seg om det..er kamerat med sønn til snuten oxo..snuten vet at alle kjører, men who cares..

ponget er kjør hvor mye du vil på jorder osv, det folk ikke vet/ser har de ikke vondt av, for det er alltid noen folk som iriterer seg over alt...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...