CrZy_T Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by volvo850 har aldri sagt jeg er go til å kjøre. bare at jeg har kjørt mye. ble ikke stoppa. de kom bort til bilen da vi hadde stått stille på en snuplass en stund.. hvis du hadde lest ordentlig hadde du skjønt det hmmmmm, jeg vil tro jeg har kjørt mer enn deg siste 2 ukene, du har virkelig fått mye erfaring. Er det ikke noe slikt at kjørelærer ikke mener folk kan kalles erfarne før de MINST har kjørt 10' km. Jeg synes det høres lite ut, menne uansett er vel ikke uten grunn at de som styrer her i landet mener du bør ha noen kjøretimer samt en teoretisk og praktisk eksamen. hastigheter over 100 passer ikke uerfarne drittunger, er slik mange forlater oss altfor tidlig Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 ok... sjekk denne... 14 år., 2mnd før jeg ble 15.. I rally bil, uten skilter, på flukt fra poltiet topfart borrtimot 230km/t jakten foregikk litt over 30min, holdt på å bli presset av veien, en poltibil kom derimot til skade, ikke oss. ble til slutt tatt, hva fikk jeg?.. 4500kr ibot.... fikk fortsatt ta lappen da jeg var 18.... :) kjenner noen som ble stoppa på moped uten lappen.. 2 år fikk dem utsettelse Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by rdl ok... sjekk denne... 14 år., 2mnd før jeg ble 15.. Det ble vel barnevernssak da, og ikke politisak? Anyways, du var rimelig heldig.. Kjøpte du lottokupong den dagen? ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 det beste hadde vert å ventet ;), kjipt for deg å måtte vente til du er 20 før du får ta lappen om det er 2 år du får... En som gikk i klassen min for noen år siden, skal vi sei "Lånte" bilen til foreldrene til en kompis I fylla, kresjet i en fjellvegg og taket, holdt på å reise på sjøen.. fikk ikkje med meg kor lang utsettelse han fikk, men vet at erstatningsbeløpet\bot var ca 35000+ ... noe å tenke på for en ung gutt.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by rdl ok... sjekk denne... 14 år., 2mnd før jeg ble 15.. I rally bil, uten skilter, på flukt fra poltiet topfart borrtimot 230km/t jakten foregikk litt over 30min, holdt på å bli presset av veien, en poltibil kom derimot til skade, ikke oss. ble til slutt tatt, hva fikk jeg?.. 4500kr ibot.... fikk fortsatt ta lappen da jeg var 18.... :) kjenner noen som ble stoppa på moped uten lappen.. 2 år fikk dem utsettelse Moped folk har det værst :D Hvis du kjører med 1 bakpå som er over 10 år UTEN hjelm får han 750kr i bot. Hvis du kjører med en bakpå som HAR hjelm får han 1500kr i bot fordi da er det PLANLAGT! Hurra! Hurra! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Min personlige mening er at folk som kjører bil når de er 15, og skryter av at de har vært oppi 200 km/t, burde aldri få lappen... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Så utrolig teit av deg å kjøre uten lappen!:rolleyes: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Grunnen til at rdl slapp unna var vel at han var under den strafferettslige lavalder? Og hvem her har vel ikke historier som folk under 18 som driter seg ut? skal alle nevnes tror jeg vi kan holde liv i denna threaden til jul..... Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Bullit Tosk! Håper du får 2 år! :D :D :D Enig der gitt! Åsså begynne å skryte av hvor lenge og fort man har kjørt uten lappen dah...... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Sprite Oslo? ikke lureste plassen men. Men har jeg (ikke 18) lov til å kjøre bil alene? Har hørt at jeg kan kjøre på privat grunn (jordre ol) Noen som har peil? du har ALDRI lov å kjøre vanlig bil noe sted når du ikke har lappen, alene. med vanlig bil tenker jeg da på enten bil som er eller har vært rega som bil.. kan ikke kjøre lovelig noe sted..ikke på jorder osv..hjlper ikke om det er inngjerdet.. sia jeg bor på landet har jeg og kompisen har jorderbiler i mange år, kjørt som faen på jorder og grusveier, og på isen om vintern.. dett er er ikke lov, men siden vi bor der vi bor er det ingen som bryr seg om det..er kamerat med sønn til snuten oxo..snuten vet at alle kjører, men who cares.. ponget er kjør hvor mye du vil på jorder osv, det folk ikke vet/ser har de ikke vondt av, for det er alltid noen folk som iriterer seg over alt... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 jeg skjønner ikke at folk tør å kjøre uten lappen.men nå er sikkert jeg kjeeeeempepysete da..eller så ser jeg bare ikke noe grunn til å kaste meg i bilen uten lappen og leke at jeg har hatt den i 15 år:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 jeg sier bare...Iddiot! Kan for det selv, så ikke sitt her å syt deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Jonte en jeg kjenner kjørte i fylla, for fort, osv osv før han var 18. fikk vel 6 mnd utsettelse trur jeg Det tviler jeg på ja :) Tror nok du får 2 år for fylkjøring, men får vel bare 6mnd nå hvis du bare kjørte uten lappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Min personlige mening er at folk som kjører bil når de er 15, og skryter av at de har vært oppi 200 km/t, burde aldri få lappen... Tviler på at han har kjørt i 200 km/t EDIT: så ikke at tråden var så gammel...hehe Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Det betyr at volvo850 mest sannsynligvis har fått lappen :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg