nismo_power Skrevet Juni 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 Hadde en liten opprydningen på HD`n da jeg plutselig kom over no greier som ble filmet for en god stund tilbake.... Orginal 200SX med 3" anlegg.... den gang da! Morro for unga! Enjoy Filmklipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Næmmen.. den veien der kjente jeg godt igjen :) Der jeg kjører hver dag jo :D brom brom.. åffer var ikke jeg der da?? kunne jo kjørt race :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Hvor er den filmet ?? Det er godt å se en stor norsk motorvei igjen... Jeg begynner å bli lei av å kjøre på Englands største motorvei M1 hver dag ;) (Den er jo bare 6 felts ) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Ut fra bomstasjonen ved moss (fra der man ser veien ihvertfall) og ned mot Son stasjon... er vel lengste 100 sonen i landet som fortsetter utover der, helt til avkjøringen til Drøbak :) Min daglige vei til jobb.. rart det blir historier av sånnt?? (som minner meg på at jeg skal skrive en til nå :D ) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Silverboy Ut fra bomstasjonen ved moss (fra der man ser veien ihvertfall) og ned mot Son stasjon... er vel lengste 100 sonen i landet som fortsetter utover der, helt til avkjøringen til Drøbak :) Min daglige vei til jobb.. rart det blir historier av sånnt?? (som minner meg på at jeg skal skrive en til nå :D ) Ahh takker, Den bomstasjonen må ha kommet etter at jeg dro til England i fjor. Men nå pleier ikke jeg å fart såmye på den siden av fjorden untatt når man kjører under den. :) Jeg må også se å komme meg hjem på ferie snart. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Ferie for å se på alle nye bomringer??? hehe.. Har ikke prøvd nye veien fra Horten til Oslo heller da kanskje?? Uff nei, den bommen ødelegger jo alle trimmings drømmene mine... 15kr HVER vei :( men det går ann å kjøre rundt da heldigvis, hvis man har dårlig med småmynt (Son -Kambo-Moss) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by Silverboy Ferie for å se på alle nye bomringer??? hehe.. Har ikke prøvd nye veien fra Horten til Oslo heller da kanskje?? Uff nei, den bommen ødelegger jo alle trimmings drømmene mine... 15kr HVER vei :( men det går ann å kjøre rundt da heldigvis, hvis man har dårlig med småmynt (Son -Kambo-Moss) Det er sjefs racing veien den er rask men mye purk sies det sivile måle biler men jeg har ikke treffi de og jeg legger på mva og alle avgifter på farta samt litt til. Og du det er 20kr hver vei på den nye i Vestfold :(( Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg