Gå til innhold

Ett lite videoklipp...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ut fra bomstasjonen ved moss (fra der man ser veien ihvertfall) og ned mot Son stasjon... er vel lengste 100 sonen i landet som fortsetter utover der, helt til avkjøringen til Drøbak :) Min daglige vei til jobb.. rart det blir historier av sånnt?? (som minner meg på at jeg skal skrive en til nå :D )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Ut fra bomstasjonen ved moss (fra der man ser veien ihvertfall) og ned mot Son stasjon... er vel lengste 100 sonen i landet som fortsetter utover der, helt til avkjøringen til Drøbak :) Min daglige vei til jobb.. rart det blir historier av sånnt?? (som minner meg på at jeg skal skrive en til nå :D )

Ahh takker,

Den bomstasjonen må ha kommet etter at jeg dro til England i fjor. Men nå pleier ikke jeg å fart såmye på den siden av fjorden untatt når man kjører under den. :)

Jeg må også se å komme meg hjem på ferie snart.

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie for å se på alle nye bomringer??? hehe.. Har ikke prøvd nye veien fra Horten til Oslo heller da kanskje??

Uff nei, den bommen ødelegger jo alle trimmings drømmene mine... 15kr HVER vei :( men det går ann å kjøre rundt da heldigvis, hvis man har dårlig med småmynt (Son -Kambo-Moss)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Ferie for å se på alle nye bomringer??? hehe.. Har ikke prøvd nye veien fra Horten til Oslo heller da kanskje??

Uff nei, den bommen ødelegger jo alle trimmings drømmene mine... 15kr HVER vei :( men det går ann å kjøre rundt da heldigvis, hvis man har dårlig med småmynt (Son -Kambo-Moss)

Det er sjefs racing veien den er rask men mye purk sies det sivile måle biler men jeg har ikke treffi de og jeg legger på mva og alle avgifter på farta samt litt til.

Og du det er 20kr hver vei på den nye i Vestfold :((

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider