pIMp Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Siden det er så varmt og jeg er så lat at jeg ikke gidder og skrive alt om igjen kan dere lese anonsen her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=287637 :) :) Jeg må ikke selge bilen, så jeg vil bare sjekke markede litt :) :) "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by pIMp Siden det er så varmt og jeg er så lat at jeg ikke gidder og skrive alt om igjen kan dere lese anonsen her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=287625 :) :) Jeg må ikke selge bilen, så jeg vil bare sjekke markede litt :) :) Pris: Solgt :confused: :confused: Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by famir Pris: Solgt :confused: :confused: La inn en ny annonse. Linken funker nå :) "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 "Anonnse selgere, dekksparkere og tullinger som bare skal prute, kan spare seg bryet med å ringe." Den var bra! :) Men du burde ikke selge den perlen din.. Du burde heller gjennomføre "pimp" stilen på hele bilen. Litt småfrekt interiør og neon under bilen? Da hadde du blitt den råeste pimpen i gata!:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Me likes your car, i will give you two camel`s and three wifes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Bullit Me likes your car, i will give you two camel`s and three wifes! SOLGT!! :D :D :D :D Forutsatt at konene er pene "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by pIMp SOLGT!! :D :D :D :D Forutsatt at konene er pene Hva med kamelene da? :rolleyes: Fin bil iallfall, digga felga dine når jeg så de i helga. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Skal få deg en elefant attpåtil kamelene av meg, for den var nice :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Løp og kjøp folkens.. "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by Bullit Me likes your car, i will give you two camel`s and three wifes! lol En kar jeg kjenner ble tilbydt 27kameler eller noe sånt for foloveden hans når de var i Egypt! lol Er sååå bra. (Han sto over tilbudet foresten) back to topic :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Ikke for å være frekk eller noe.. Men du sier du har bredda den for å få plass til skikkelige hjul, så har du 225 dekk? :rolleyes: :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by Essex Ikke for å være frekk eller noe.. Men du sier du har bredda den for å få plass til skikkelige hjul, så har du 225 dekk? :rolleyes: :rolleyes: Ta en prelude med 18" 225 dekk, og senk den 10-15cm å se hva som skjer du ;) Regner med det blir trangt heheh 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by Essex Ikke for å være frekk eller noe.. Men du sier du har bredda den for å få plass til skikkelige hjul, så har du 225 dekk? :rolleyes: :rolleyes: Når jeg fikk bilen så subbe den med 205/50-16 dekker og da var den litt valsa og senka 4 cm. Nå er det fint plass til 235 Dekker forran og 245 bak. :) (også er den senka litt mere en 4 cm) "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by pIMp Når jeg fikk bilen så subbe den med 205/50-16 dekker og da var den litt valsa og senka 4 cm. Nå er det fint plass til 235 Dekker forran og 245 bak. :) (også er den senka litt mere en 4 cm) Så prelud er ikke som alle andre japse biler assa, med svære hjulbuer :) EDIT. ugh, fwd ja..... (hehe neida, endte med en frekk en detta her, var i utganspunktet ikke meningen ;) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Meget feit bil.... :) :) 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg