viper Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg sladder skiltene til folk som hjerer på streetmeets. Om de blir tatt, vil jeg ikke ha skylden for å ha gitt politiet spor i en slik sak. Men når folk kommer bort å maser om at de vil ha skiltet sitt sladdet på sin 87 modell Mazda 626, mener jeg grensen er nådd. Har du først en bil registrert for bruk i trafikken, børr man slutte å hyle over sladding av skilt. Liker du ikke at jeg tar bilder av kjerra di, ja så skru av skiltet eller kjør bilen bort i busken. Får mye fint innen showskilt. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Jeg sladder skiltene til folk som hjerer på streetmeets. Om de blir tatt, vil jeg ikke ha skylden for å ha gitt politiet spor i en slik sak. Men når folk kommer bort å maser om at de vil ha skiltet sitt sladdet på sin 87 modell Mazda 626, mener jeg grensen er nådd. Har du først en bil registrert for bruk i trafikken, børr man slutte å hyle over sladding av skilt. Liker du ikke at jeg tar bilder av kjerra di, ja så skru av skiltet eller kjør bilen bort i busken. Får mye fint innen showskilt. Kunne ikke vært mer enig.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg