CumsteR Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Har lyst på bur i bilen, men biltilsynet liker ikke det krysset bak og generelt ikke veldig med på tanken. Men hvis jeg fikk det godkjent av Norges Bilsport Forbund først, så blir vel kanskje saken en annen. Så hvor skal jeg hendvende meg for å få et bur godkjent? Og noen som vet om hvor de selger bilsport boka? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 bilsportboka får du på NBFm'm Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Har du link? Fant ikke no sted der de solgte den på side demmers... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 du må dra dit å spørre om å få et eksemplar..også ligger alt reglement ute på siden demmers... http://www.bilsport.no Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Generelt sagt er baksetet bare å plukke ut, og regge ned til 2 seter. Buret må ha polstring på alle tenkelige plasser hvor fører og passasjer kan få kropp og lemmer borti, og litt til. Uansett posltring er baksetet farlig med kryss, vet ikke om du har planer om å beholde det. Er jo massevis av rally biler regget for gatebruk, se bare på Volvo original (VOC) bilene som har bur og hvite skilt. Sjekk med NBF, og/eller ring og spør en Trafikkstasjon hva som skal til for å godkjenne bur. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 får også VOC biler med svarte skilter.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Baksetet skal ut, polstring skal på selvfølgelig. Er jo for å få det sikrere;) Men sveising og sånn? Må man ha sveise sertifikatet? Kan ikke bare sende mail og få de til å sende et eksemplar av boka da? I verste tilfelle, hvor skal man "stikke innom"? Og hvor får jeg godkjent buret av NBF? På et bakkeløp, og ta den med gjennom teknisk? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det finnes regler for hvordan buret skal sveises i karosseriet.. men trur ikke de går å sjekker hvem som har sveisa.. og om de har sveisesertifikat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg