Gå til innhold

Blinkers

Ranger emnet

ZiD

Anbefalte innlegg

• 2 months later...

prøvde med mazda 6 blinkers. men problemet med 94-98 versionene av f'en er at det er så stor åpning bak blinkersene at det meste er for smått. var et smart hode som sa til meg at powerzone solgte hvitblinkers men da jeg snakka med de så benekta de for at noenganger hadde hatt det inne..

latterlige folk..

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1nsane

Hei igjen!!:D Hvite blinkersene jeg fikk kjøpt var av merke mhw ordre nr er SBM328475.. Men du kan jo prøve http://www.eikermotorshop.no dem selger In-Pro produkter.

oh nå var du her også :)

eksos anlegget ditt, hva var det for noe igjen ?

kun bakpotte eller ??

i såfall hva og hvem produserer det..

fant forresten hvit blinkers på den in-pro sia :)

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tru om svendsen eksos har målene de trenger for å lage et til eller må jeg innom for å få spesial laga ?

vingen jeg har selger de også på http://www.mazdastyling.nl til 399 euro, noe som er dyrt i forhold til hva jeg betalte.

Hvis ikke så må du bestille den i fra carmate i australia de tar faktisk bare 5500 for hele kittet :)

vet også at noe som heter top mix (england) selger en likens vingen men vet ikke pris.

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1nsane

Svendsen Eksos i Oslo lagde effekt annlegget mitt, 2,5tom fra kat. Tok sjøl av kat`n men syns ikke d gjorde så mye forskjell.

Hvor mye tror du jeg må regne med å gi for å få en vinge lik din?

Carmate selger kun vinge for ca 1800kr + frakt (ca 1500).

Sigurd H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...