Tomelitn Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 etter vel 100 innlegg tenker jeg at jeg begynner å bli moden for å starte en tråd om en bil, deet får bli om prosjekt SUGEKOPP :D det jeg tenker om denne bilen er at det skal være en bane bil som bærer tydelig preg av racing når det kommer til det visuelle :D om bilen: golf 1,8 GTi som var ribbet og nesten klar til bilcross, men jeg kom til unnsetting fikk tatt den med hjem på værkste for en sinnsyk pris av 1500 :D motoren var ikke helt på nett men det begynner å fikse seg :D planer: -bur -senk (som funker bra på bane) -litt glassfiber deler -lexan ruter -sparco stoler og 4 pungt belter -lett trim, filter, eksos osv (bare for i år, håper jeg) det som jeg egentlig trenger sårt nå er senk som funker og trim (alt av innteresse) :D bilder kommer når jeg finner ut hvordan det funker :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Her finner du ut hvordan du legger ut bilder:) Bilder er et must! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 takker :D da prøver jeg snart å få inn noen bilder :D da har jeg sparket unna en bil så nå blir det kanskje litt mer fokusering på sugekoppen ei stund fremmover :D vist det er noen som har senkesett som funker bra på bane til salgs så hyl ut !! så trenger jeg røde poly foringer rundt om, vist noen har liggende å slenge :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ser dere bildet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Ja, ser bildet. Så bare å slenge ut flere nå:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 supert :D ja nå skal dere bare passe dere for jeg har et kamera og jeg er ikke redd for å bruke det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 fått på noe senk fremme :) holder på med å innrede bilen, so far so good :) synes disse felgene funker bra, er noen gamle OZ felger :D her er mine 3 golfer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Tomelitn skrev: synes disse felgene funker bra, er noen gamle OZ felger :D Felgene funker, men ikke RS fangeren..... :puke Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 får se hva det blir til, men skal ikke ha di skjermene så jeg tror det blir 90 fangere fremme og bak, men er ikke sikker ennå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Tenkte du på Rallye skjermer så passer 90 fangere bra og sikkert RS fangeren også..... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ja det er dem jeg tenker på, i glassfiber :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Har du ett sort baksete liggende, Tomelitn? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 nei har bare sort/rød :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Fine felger:) Polert/chromma kant hadde gjort seg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg