johnto Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Noen som har en enkel måte for og fyre opp turbotrykket på en vectra 1.7TD? Siter 97. BMW 520iA. 86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston. 92. VW Golf 2 1.6 TDSI. 78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600. 80. Range Rover Classic 3.5 V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 er vel heller diesel trykket du er ute etter å øke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det er nok ikke det. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Turbonetics (eller tilsvarande) trykkbegrensningsventil (i trimmingsbransjen turbotrykksregulator) på slangen fra trykkrør til wastegatens akkumulator. Dette må da vere svineenkelt, dersom pumpa klare å levere tilsvarande meir diesel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90vectra Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Motronic: Er det ikke heller vakumrøret du mener? Siter As usual with cars: Car owner: How fast can you make it go? Tuner: How much you wanna spend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Nei. TD stod for turbodiesel sist eg sjekket og det er snakk om aa stille opp turbotrykket her saa eg er temmelig sikker paa at eg ikkje meiner noke vakumroer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg