PerryZaphire Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hva trenger jeg og hvor lett er det? hehe Jeg skal igang om kort tid og vil lage diskanthus til HO diskantene mine... men jeg har kun vært med å støpt med glassfiber (ingen presisjonsjobb heller for å si det slik) og stiller meg litt spørrende til hvordan man egentlig gjør dette og hva man trenger. Skal være i en opel calibra så det skal trekkes med noe svart av ett eller annet slag evnt. lakkeres i sort matt. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Slik det er gjort i min bil, og jeg kommer til å kjøre igjen, er at orginaldekslene bak speilene er brukt.. Bare borra stort nok hull i dem, og satt diskanten slik den skal stå, for så å sparkle rundt. På denne måten slipper du å bruke glassfiber, og sparkelet er jo bare å pusse helt til du har fått den formen du vil ha... Fungerer greit, synes nå jeg.. - Men kan godt forstå at du er interessert i å støpe noen i glassfiber.. Men dette var nå midt innspill på saken :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 også brukt slik plast og glassfiber sparkel. funket helt topp og mye lettere å få pent en GF :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 det hørtes jo..."enklere" ut å bruke plast og glassfibersparkel :D vet det er dumt spm men er det noe jeg kan få tak i "hvor som helst" og hvor mye koster det? Det jeg har tenkt litt på er å lage noe i tre for å plassere diskanten samt ha som "ramme" Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 InstallBay er vel kilden til slikt materiell:D Og tar du en telefon så kan vi sikkert forklare deg hvordan f.eks støpeplasten brukes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 flott :) en jeg kjenner sa nettopp at jeg bare skulle komme til han en tur så skulle han hjelpe meg :) materialer fiksa han :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 flott :) en jeg kjenner sa nettopp at jeg bare skulle komme til han en tur så skulle han hjelpe meg :) materialer fiksa han :D *kremt* Hvem var det sa du? uhhmmwhat? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hehe.... TONY! Mr Typhon ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg