Aeomholt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Noen som har erfaringer med senkesett fra Jamex? Har en kompis som hadde Jamex senkesett på en sierra en gang i tiden å han sa det ble veldig fort mykt (bilen ble kjørt meget hardt, blei rammeskjev foran). Bør jeg ligge unna dette settet? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jamex er bare ei ompakkings bedrift. Du vet aldri hva du får. Om du skal ha senkesett, kjøpt lesjöfors fjører. Mer enn bra nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Brodern hadde Jamex på en Rekord en gang. Bilen var bra med en gang settet ble satt på og etter det ble den bare lavere og lavere (rett å slett ukjørbar) Jeg hadde Lesjøfors fjærer på en 740 og var meget fornøyd med de etter at jeg kappa en runde forran. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Er du ute etter å få bilen lav er det bare å styre unna og fixe noe selv istedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Er du ute etter å få bilen lav er det bare å styre unna og fixe noe selv istedet. Ikke alle som er like flinke som deg vettu maxis. :) Er virkelig imponert av alt du får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 jeg hadde ikke kjøpt jamex vertfall, di siger og siger.. hadde og jamex på første bilen min, opel rekord, og da kunne jeg ikke ha fler enn 3 i bilen fårdi den subbet nedi asfalten! Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Oki, som jeg tenkte. da styrer jeg unna. Så bare en privatannonse på et billig nytt sett, å han trudde det var lesjøfors men når han kom hjem så han det var jamex å jeg mente jeg hadde hørt fra flere hold at det var noe crap. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Ikke alle som er like flinke som deg vettu maxis. :) Er virkelig imponert av alt du får til. Eneste jeg er flink til det er å drikke øl:???: .er du ute ette å få bilen lav går det vel for det samme hvilket senkesett du kjøper..de senker like lite alle sammen,sånn grovt sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Eneste jeg er flink til det er å drikke øl:???: .er du ute ette å få bilen lav går det vel for det samme hvilket senkesett du kjøper..de senker like lite alle sammen,sånn grovt sett. Heh. Har jo lest om den 242n du holder på med. Så litt mer enn å bare drikke øl ser det ut som du kan. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hehe an e goe å bruga penger virke det som :) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Har også hørt at Jamex-fjærene knekker.. Spurte på Pedersen-Racing, men han påsto at de hadde hatt en del problemer før, men har kommet seg i senere tid. Aldri hørt no klager, visstnok.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hadde jamex på min 740GLT med justerbare koni rundt om. den lå mye bedre på veien en 320`n min så jeg går god for jamex på 740 :) Men hvis det er sant som folka sier at det er ompakningssaker så kan det jo hende jeg var heldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hadde Jamex på gamle 740n fra 2000 - 2005. Fungerte knall det:) Sammen med Bilstein dempere så lå den bra på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg