Gå til innhold

Bmw eller Audi?

Ranger emnet

-Oddi-

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor ikke en BMW 320i? Da får du jo den deilige 6`r lyden å;)

Jeg kunne gjerne ha kjøpt en 320 i ja ;) .

Men de jeg har sett som er aktuell og kjøpe,er relativt dyre også gammel årsmodell. Og noen av de har ganske så høy km stand.

Audi a4 1.8 tq 2004 mod

xAudi a6 1.8t 2002 mod

xAudi A8 2.8 Quattro 1997 mod

x Audi 100 2.2 1983 mod

x Bmw 318i 1993 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp audi helt klart.. hva om alle kjørte bmw da hadde det vert kjedelig på veiene!! kjenner mange 18 -19 åringa som kjører stasjonsvogn, kan jo bli råå dei og. når du får senka bilen og på med litt breiare dekk så kjem det seg mykje.!

- Honda Civic Esi 94 mod

- Toyota Carina 86 mod

- Toyota Carina 82 mod

- Ford Sierra 92 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp audi helt klart.. hva om alle kjørte bmw da hadde det vert kjedelig på veiene!! kjenner mange 18 -19 åringa som kjører stasjonsvogn, kan jo bli råå dei og. når du får senka bilen og på med litt breiare dekk så kjem det seg mykje.!

Ja vi får se ;) , at det blir enten audi eller bmw det er jeg ganske så sikker på ;)

Audi a4 1.8 tq 2004 mod

xAudi a6 1.8t 2002 mod

x Audi 100 2.2 1983 mod

x Bmw 318i 1993 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen til en jeg kjenner som jobber på audi verkstedet sier at han aldri har dytta så mange biler inn i verkstedet før... Audi er ikke akkurat det mest driftsikre man får tak i...

Ja,blir jo litt kjipt vis det er bare tull med bila

Audi a4 1.8 tq 2004 mod

xAudi a6 1.8t 2002 mod

x Audi 100 2.2 1983 mod

x Bmw 318i 1993 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten og kjørekomforten og kjøre egenskapene er bedre på BMW enn på Audi, reaksjons evnen og måten bilen oppfører seg på er bedre, BMW'n er mere sportslig

jeg må si meg helt uenig med deg der, det jeg har kjørt av E36 sedaner (318 og 320) har vesentlig mindre sportslig kjøreegenskaper en A4TQ avant. + quattro er jo kjekt å har ;)

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider