|RockFordFosGate| Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Vil bilen gå bedre med rekkefireren vs. rekkesekseren pga. vekten? Overdøver litt de 200ccm'ene sort of? Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Four rings Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har ikke lest alle postene, så kanskje noen har nevnt det tidligere. Bmw 3 serien av type E36 ble produsert fra 1992-1997, mens Adui A4 av typen B5 ble produsert fra 1995-2001. Dvs at Audien etter min mening ser nyere ut enn Bmwen. Kjører selv A4 og er kjempefornøyd med det. Siter - 98 Audi A6 1,9 Tdi x97 Audi A4 1,8 20V (solgt) x87 Mercedes 190E 2,3 (solgt) x87 Mercedes 190E 2,0 (solgt) x81 Ford Escort 1,3 (taket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Det er jo stort sett naturlig at en NYERE bil ser NYERE ut enn en ELDRE bil.. Det som iallefall er synd med audi er at en A3 i front er så og si lik som A8. Hvor kult er det å ha brukt 1,5 millioner kroner på bil, når en A3 1,6 er relativt lik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 awd er tragisk... RightWheelDrive er det beste. husk at awd stjeler mye av effekten også. Men bare lurer til dere Audi folk? Ble S4 fra midten av 90-tallet (kanke en dritt om Audi' date=' men skjønner hvilken jeg mener) bygd med intergrerte mursteiner (ja... uten tillegg i prisen) for å holde vekta oppe? (Ja, den veier nesten 1700kg) Å kalle en 1700 kilos bil for en versting er vel litt vel overdrevet (å ja, den har 230 hester; MYE det ja). Skal man ta samme effekt/vekt forholdet i en tja Cosworth Sapphire som veier litt over 1300 kg elns, så må den ha ca. 180 hester (ikke noe å hoppe i taket over det!). Men du fikk vel ikke med intergrerte mursteiner på denne da... så bra med ekstra utstyr hadde nok ikke ford. Å ja, de er fra forskjellige tider, bare sammenligner. Og man kan jo si det samme om Escort Cosworth for den saks skyld. Ganske like tall. Ikke for å rakke ned på audier, men tok et saklig eksempel uten overdrivelser... Er selv nøytral ovenfor audi, bmw, vw, ford osv... (nuddelkokere sikter til de nuddelspisende kortvokste på feil side av kloden, på feil side i bilen og på feil side på veien). BMW er bedre synes nå jeg, de har alltid prioritert kjøreglede, og dessuten er rekkesekserne deres dritbra[/quote'] Enig med deg i at Audi S4 på 1700-1800 kg ikke er noe sportsbil, men den 5 sylindra motoren tåler jo "alt" og med ca 300 hk i en litt oppjazza versjon funker ganske bra på landeveien i hvertfall. Fordelen med Audi vs BMW her er turbomotoren, med 190-200 hk i en chippa A4, så skal du ha frisk sugemotor i BMW'en for å holde følge. MEN når det er sagt, så ville jeg alrdi kjøpt Audi 1,8TQ til 100.000 kr, det er stort sett altfor billig til å få en pent holdt bil som det ikke koster skjorta å holde i orden. Men noe av det samme er det vel med BMW til 80.000 kr ;) "Vent med motorsterk bil til du har råd til en fin en" er mitt kjipe råd. Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.