DevilsTower Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Satt å rutta med denne her på LAN for en ukes tid siden, men ble aldri ferdig. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre den ferdig heller, men kan jo vise den frem;) Felgene er blurry as hell, så leiter etter nye. Leter også etter LSD dør og interiør fra den vinkelen. Bakfangeren som ser jævli ut er også fiksa, men har ikke bilde av det her. Alt er selvbrushet:) Orig WIP? Kommentarer er alltid greit;) Må bli bedre=P - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 kule felger på den :) men hva er det som er greia med fronten? skal det forestille beskyttelsel gummi eller er det bare litt matt lakk? hehe btw, få på pontiak merke igjen, det er jo bare stilig det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 røyka sokker? hvorfor legge ut posten to ganger? peen mod, ser nesten ut som en DUB:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Røyka sånne ankelsokker ja, så la den ut to ganger :D Neida, var ikke meninga, men dataen jeg satt på er så treig, så ble bare frustrert over at det aldri funka. Så jeg trykka to ganger, og takk gud for at jeg ikke trykka 20 ganger, som jeg ville ha gjort hvis jeg var skikkelig forbanna XD Men takk for kommentarer! Moderatorer: Slett den andre tråden;) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 du skulle ha klikka mongo å trykket 50 ganger:D neida, men de var en nice mod. hvorfor de slette den, er jo bare for deg å gå på edit i den første posten og sledd melding, så sletter du hele posten:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg