Gå til innhold

Loven ved lakkering

Ranger emnet

Olaman

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg tenkte jeg skulle hjemmelakke bilen min fra hvit til svart, real harrylakking, jeg bor på bondelandet, så det er ikke så farlig med akkurat det, men jeg undrer; hva synes onkel Blå om at jeg bytter farge på fanteriet?

For i vognkortet mitt synes jeg å huske at det står "Volvo, reg.nummer ditt og datt - Hvit", og da må det vel ha endel å si om jeg lakker den om?

Så Help!, som Beatles engang sa!

Hva må jeg gjøre for å få en hellakkering godkjent med ny farge?

Some say a man is made out of mud, a poor man is made out of muscle and blood - Sixteen Tons - Johnny Cash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ofte hørt dem har nevnt på politiradioen at "hvit bil med regnr blahblah" osv.. sjekk på kjørtøy.. også kommer det tilbake at det skal være en blå bil f.eks.. men det skjer ikke noe mere.. trukke du trenger å endre fargen på bilen i vognkortet heller.. du skal være veldig veldig uheldig om dem starter å pirke på det i allefall..

- 92 Vento 1.8

- 88 Golf2 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha det i vognkortet må du i teorien betale 550 kroner for en kontroll.

På den andre siden, så tror jeg ikke noen vil gi deg mangellapp om du har annen farge enn det som står i vognkortet.

Mange har ikke farge oppgitt, og mange har helt feil farge oppgitt..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha det i vognkortet må du i teorien betale 550 kroner for en kontroll.

På den andre siden, så tror jeg ikke noen vil gi deg mangellapp om du har annen farge enn det som står i vognkortet.

Mange har ikke farge oppgitt, og mange har helt feil farge oppgitt..

Lurer på hva dem vil skrive på en harlequin-edition kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir vel "Se vedlegg", og så legge ved ei lang liste til vognkortet.. :P

olehenri fikk parkeringsbot med sin Civic med effektlakk, og fikk "Lys" oppgitt som farge på bilen på bota.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider