V1Nk3lDyR Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg har tenkt til å senke e36 318 min, men har ikke råd til nye dempere så må kjøpe noen fjører til orginal demperene i stede, ossen burde jeg kjøpe? Og ossen str? 40/20? 40/30? 60/40? Eller noe annet? Noen som har noe erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Spar penger til dempere. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Enig med Gerra... se rundt på nettet så finner du sikkert noen billige.... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 om jeg sparer mer penger, så sku jeg hatt andre ting i stede for å bruke 4 lapper på dempere, er ikke no jeg kan bruke fram til jeg skal skifte dempere seinere el no a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Bare til kort info, understellet er den beste/smarteste oppgradering du kan gjøre på en bil. Ikke bare gjør den sikrere å kjøre fort, men ser bedre ut og. Og senke fjærer (mer enn 40mm) sammen med orginale fjærer kan vel katogoriseres som farlig ;) (sprettball effekten) Men mulig du tenkte å bruke pengene på noe annet en bil. Hvis du absolutt vil senke uten å bytte dempere, bør du kjøpe et sett som senker mindre enn 40mm ialfall, samt sjekke at dempere er i orden. H&R og Eibach er vel noe av det bedre å få tak i, men koster mer enn tusenlappen du vil bruke. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Og senke fjærer (mer enn 40mm) sammen med orginale fjærer kan vel katogoriseres som farlig ;) (sprettball effekten) Uenig, i den grad man faktisk får dette godkjent, vil jeg neppe påstå dette er farlig. Men hvor sunt det er for demperen, er en annen sak ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvis du kjører i byen, så ja, da er det ikke så farlig. Men å kjøre aktivt på svingete veier med senkefjører og orginale dempere, er vel ikke akuratt no sjakktrekk. Min erfaring er hvertfall at bilen oppfører seg uberegnlig. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 gEIRA, jag har kjørt på bane med slikt oppsett, har du det? =) Men ja, enig i at det ikke er optimalt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nå er det forkjell på banekjøring og vanlig vei. Baneasfalt er som regel preppet for å være 'perfekt'. En vanlig vei har som regel 2-3 doseringer i samme sving + litt humpler og diverse, og da oppfører bilen seg ganske så forkjellig fra en sving på bane ;) Men, det her blir bare å spikke på en ferdigspikka pinne, begge vet at å bytte fjærer og dempere er best uansett, og at bare bytte fjærer funker, men ikke er optimalt, for verken dempere eller kjøreegenskaper. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 gEIRA, jag har kjørt på bane med slikt oppsett, har du det? =) Men ja, enig i at det ikke er optimalt. Hva brukte du da? 40/20? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.