Tbend Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei,,skal trekke strømkabel og signal i bilen og er ikke helt sikker på hvor det er lurest å legge kabeln :S Så noen som vet det så hadde jeg vært takknemlig om jeg fikk en liten trekke guide. Fra fremst til bakerst ;) mvh TSB Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Batteriet er på sjåførsiden, right? Da går strøm der.. Signal går på motsatt.. Oppsumert: Strøm: venstre Signal: høyre (Sett at du sitter i bilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 eller som meg.. har strøm på høyre og signal i midten :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Har dere de bare liggende Under gulvteppet eller er det andre veier å legge den? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 jeg har det sånn som Housey.. er lett og legge under matta! må ta ut sete, men det er gjort på 1 min:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det letteste er å løsne plastlistene/innstegslistene. og så legge kablene nedenfor kanalen liksom. under teppet. Da trenger du ikke å ta ut noen seter. Men viktig å legge på hver sin side av bilen. og at ikke kablene krysser bak ved forsterker. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg