PsychoPat Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Weeee! Jeg er jo på mange bilder... ;) speller bra nå de alpine r!!! spiller mye dypere en audiobahn elementene!!vi har nå bestemt oss for at kiaen skal blir SYK!!! Det var jeg som "hjalp" dere å koble litt. Så det ble bra etter litt innspilling? :P Hehe. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Syns det sto en lekker Audi med TRU merker på je... Hva slags stereo sitter i den`a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ikke vondt ment, men hvorfor ESPL? hvorfor ikke dB-drag som faktisk gir ett grunnlag for sammenligning. Og evt EMMA for vanlig lyd. He he.............hvorfor skulle det være vondt ment?? Grunnen til at jeg tenkte ESPL, er at det har litt mer med musikk å gjøre, og derfor litt mer spennede syntes jeg. Det krever litt mer å spille høyt med musikk, enn med sinustoner. Jeg sier ikke dette for å underminere dB Dragracing. Det står stor respekt av dem som spiller virkelig høyt, ligger mange timer bak, men det har jo i utgangspunktet lite med musikk å gjøre. En engasjerende konkurranseform kan det derimot absolutt være. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Syns det sto en lekker Audi med TRU merker på je... Hva slags stereo sitter i den`a? TRU Technology forsterkere, Earthquake SubZero-10" bass og komplett Seas 3-veis front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 He he.............hvorfor skulle det være vondt ment?? Grunnen til at jeg tenkte ESPL, er at det har litt mer med musikk å gjøre, og derfor litt mer spennede syntes jeg. Det krever litt mer å spille høyt med musikk, enn med sinustoner. Jeg sier ikke dette for å underminere dB Dragracing. Det står stor respekt av dem som spiller virkelig høyt, ligger mange timer bak, men det har jo i utgangspunktet lite med musikk å gjøre. En engasjerende konkurranseform kan det derimot absolutt være. mvh Glenn Hørt om Bass Race da? Tror det er litt bedre enn espl der man får poeng for å ha fin endestuss på eksosen osv. Synes reglene der er HELT latterlige! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 TRU Technology forsterkere, Earthquake SubZero-10" bass og komplett Seas 3-veis front Ok.. hva slags TRU forsterkere blitt brukt der`a ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ok.. hva slags TRU forsterkere blitt brukt der`a ? 2 stk T03-4.150, 4x150 watt @ 4 ohm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hørt om Bass Race da? Tror det er litt bedre enn espl der man får poeng for å ha fin endestuss på eksosen osv. Synes reglene der er HELT latterlige! Det er riktig, du får innstallasjonspoeng mv i ESPL, men dem er forholdsvis enkle å oppnå for alle. Det handler kun om å ha en ryddig bil, med en ryddig innstallasjon, samt litt tilleggs poeng. Ok, det har lite med lydtrykk å gjøre, men hvorfor kan man ikke ha litt innstallasjonspoeng i denne type gren også? Jeg syntes det er helt greit. ESPL stiller litt mer krav med tanke på hva du stiller opp med enn dB Drag Racing, det gjør reglene langt fra latterlige, bare annerledes, og litt mer likt en vanlig EMMA bedømming. Det gjør det litt mer moro å kikke på bilene også. En gjennomsnittlig dB Drag bil, er jo ikke akkurat vakker, men igjen det har lite med lydtrykk å gjøre. Ja, jeg har hørt om Bass Race. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Jeg har aldri hørt om ESPL, men høres jo greit ut. Får litt poeng for jobben man har lagt ned i selve bygget. For, som regel går det mye tid slikt. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Det er riktig, du får innstallasjonspoeng mv i ESPL, men dem er forholdsvis enkle å oppnå for alle. Det handler kun om å ha en ryddig bil, med en ryddig innstallasjon, samt litt tilleggs poeng. Ok, det har lite med lydtrykk å gjøre, men hvorfor kan man ikke ha litt innstallasjonspoeng i denne type gren også? Jeg syntes det er helt greit. ESPL stiller litt mer krav med tanke på hva du stiller opp med enn dB Drag Racing, det gjør reglene langt fra latterlige, bare annerledes, og litt mer likt en vanlig EMMA bedømming. Det gjør det litt mer moro å kikke på bilene også. En gjennomsnittlig dB Drag bil, er jo ikke akkurat vakker, men igjen det har lite med lydtrykk å gjøre. Ja, jeg har hørt om Bass Race. mvh Glenn Er til dels enig, men når man begynner å bedømme bil etter felger, styling og eksos i en konkurranse som egentlig skal konsentrere seg om lyd i bil, føler jeg at det blir noe latterlig. Den delen med bedømming av installasjonen synes jeg er helt grei. Og det med sikkerthet burde vært en selvfølge i alle konkurranser. Men nå har ikke jeg heller vært på ESPL konkurranse, så vet ikke helt hvordan detr utarter seg. Men ser for meg rimelig grei showfaktor :) Skal prøev dette ut 13. august så vi får se da.. Hvordan er egentlig de sangene på plata som blir brukt, vet du? Noen navn på låter? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Er egne ESPL cder fra EMMA. Har kjøpt de to siste selv. Ikke hørt stort på de men er sikkert grei show-off musikk. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Er egne ESPL cder fra EMMA. Har kjøpt de to siste selv. Ikke hørt stort på de men er sikkert grei show-off musikk. Er det mye dypbass eller bare vanlig dunkadunka? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Er det mye dypbass eller bare vanlig dunkadunka? Det lille jeg hørte på av disse cdene var endel dypass, ja. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 er det noen som har bilder fra den grønne opel astren da? Den med jl audio stereo og noe focal delefiltere baki eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 tror det var JL bassere med komplet Focal Utopia frontsett til over 20K Kr. med pasiv deling... men ampene husker jeg ikke. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg