Earthquake Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 tror det var JL bassere med komplet Focal Utopia frontsett til over 20K Kr. med pasiv deling... men ampene husker jeg ikke. Audison LrX om jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 det var det det var ja :) synes ikke det lått slik jeg forventer meg av en så dyr oppsettt...:iconsm hørte mye skritt om det sette men som sagt: "eskepstisk"... tror den bilen trenger noen "trente ører" til justering :) ellers en meget hyggelig fyr han som eide bilen og takker for lytten. Det var den eneste bilen jeg lyttet til siden bilen til Anders stå der Focal pickupen og minin spilte bass for alle sammen :) -godt ment, men kjedelig når man skal lytte SQ i andre biler- derfor fikk jeg desverre ikke hørt på bilen til Anders :thumb hvor mye gikk for den bass kassen som Anders "spikra" ;) sammen? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Dritt at jeg kom så sent... Ellers hadde jeg vel støtt på deg James ;) Har noe å prate med deg om men kan ta det over telefonen kanskje. Skulle likt å hørt på en viss A4 som stod der og noe annet snacks. Hvordan det låter i forhold til min e.t.c. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hehe... du stå og "glante" inn på noe Shell eller Staoil sjappe sikker Tony.... :hammer :) jeg ble ikke så lenge, siden jeg var bare pasasjer gitt... men "plaget" litt "gamle" foumbekjente og forsikret meg om Nils (zetec) hadde fjernet transport skruene fra subben sin... :hello: Tor Steinar satt oppe i "buret sitt" med en "pen og nydelig medhjelper" og "en mindre pen" haha... ellers var jeg innom butikken og tittet litt og hadde med meg ODR katalogen som jeg rasket til meg fra bilen til Anders og et av de hyggelig selgere mente jeg burde ha en meget bra anlegg og en god del peiling FØR jeg skaffet meg en sånt RS-D7.... knock alt i alt var greit egentlig men synes det var mindre folk enn ifjørd men Anders skal ha alt honnør for presentasjon og "kursing by the way" :respect forresten: det var mye annet og fint å "snekre på" der og!! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 bildene har blitt lagt ut på http://www.cbelektro.no og det ventes flere. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 haha folk snakker om bilen min!!! :) Matador: jeg kommer neste år oxo, håper å se deg igjen, takk for den hyggelige praten.. husk at du hørte på en cd som var lagd ut av mp3 i bilen min pluss at mellomtonen var midlertidig montert i en mdf baffel i orginal hullet bak plastik deklset.. bygger om atm. skal ut på siden av deklset (støpe om en del) og vinkles opp en del. Heum: bilde av bilen min, er du sikker du vil se den engang til :P og HALLLO JEG HAR VRx :P Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 okei, så det var derfor ja... m'm anyway, blir artig å høre den neste år men kanskje før? siden du ikke bor så langt unna Horten. Da kan du også høre på min "billigere" frontsett :) takk for en hyggelig lytt ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 HALLLO JEG HAR VRx :P samma det da, er jo uansett feil merke:assman :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Talk to the hand Earthquake Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Audison VRx er vel noe av det absolutt beste som er å få på markedet rent lydmessig?! Går nok det meste av det som visse importører kan skaffe en høy gang m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Audison VRx er vel noe av det absolutt beste som er å få på markedet rent lydmessig?! Går nok det meste av det som visse importører kan skaffe en høy gang m'm jaja, dette syns jeg nå sier mest om dine kunnskaper om bilstereo jeg da:) haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 hehe. Fornærmet? Joda Tru er nok meget bra saker! 12V Klasse A røramper er jo spesielt i hvert fall... :offtopic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg