Gå til innhold

Bilder fra CB's bilstereoshow

Ranger emnet

sprett1

Anbefalte innlegg

Autod: se det ja! ser på bildene at det ble litt jobbing også på messa ;) er den kassa dere/ du holdt på med bygget i mdf, for så å "støpe" den buede formen?? finnes det fler bilder av det? så sykt bra ut etter trekking osv! Litt misunnelig,men skal inn med 3 10" subber nå, og kunne tenke meg å gjøre det noe alà slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

høres rått ut pål! er vel egentlig bare en butikk i kr.sands området og det er bilradiospesialisten.. men men.. :)

Du har også SoundStyling i Vennesla. Dem selger litt for både oss og Pål og dem.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassa ble veldig fin med tanke på tid og verktøy vi hadde tilgjengelig:)

Det er stor fare for at vi kan få til et slikt opplegg med workshop hos flere butikker rundt om i Norge, så det er bare å legge litt press på de lokale butikkene deres, så kommer vi om vi blir innvitert;)

Kanskje vi kunne fått til et samarbeid Pål?

Har gått med tanker og planer om et arrangement her nede, og det hadde vært svært moro å fått med flere importører og andre som er villige til å trå til et tak.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært skikkelig morro! er ikke bare bare for oss fra det sydlige sørland og reise til oslo for noe alà CB messa, selv om vi skulle ønske det!

Maius på Soundstyling kunne sikkert vært med på noe slikt! Bor ca 3 km bortenfor han så det hadde vært knall!

Marius har litt liten plass utefor butikken sin, vil nok fylle seg fort opp, men tror ikke han skulle være fremmed for et arrangement. Og noen mindre arrangementer har jeg allerede diskutert med han og Robert.

Jeg har vurdert Arendal, siden det er her vi holder til. Vi har ganske mye plass til å kunne gjennomføre et slikt arrangement, men er i såfall avhengig av å låne noe parkeringsplasser fra omkringliggende industri. Da ville det ikke være noe problem med tilgang på strøm, eller f.eks trykkluft etc til f.eks workshop.

Er jo ikke så langt fra Kristiansand til Arendal.

Det er hvertfall noe jeg har litt ønsker om å gjennomføre, ett eller annet sted, men gjerne sammen med andre.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray ikke lange biten det nei :) Noen håp for at det kan bli noe slik allerede i år?? sitter bare og klør i fingrene når jeg ser slik :):respect

Det avhenger veldig av om jeg skulle få med noen på et slikt prosjekt. Hovedsaklig er jeg ute etter å få litt fart i lyd i bil interessen, og derfor er jeg interessert i at flere aktører blir med på arrangementet. Dette gir også litt bredde for de besøkende. Kanskje også inkludert en EMMA konkurranse eventuelt med ESPL.

Det ville vært utrolig moro å kunne få til et spennede arrangement.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autod: se det ja! ser på bildene at det ble litt jobbing også på messa ;) er den kassa dere/ du holdt på med bygget i mdf, for så å "støpe" den buede formen?? finnes det fler bilder av det? så sykt bra ut etter trekking osv! Litt misunnelig,men skal inn med 3 10" subber nå, og kunne tenke meg å gjøre det noe alà slik :)

desverre ikke så mye bilder av den kassa, men vi håper jo dette er starten på noe vi skal gjøre mye av, i år så blir det kansje ikke så mye, men vi skal gjøre tilsvarende hos lyd på hjul i bodø i august:) kansje brs kunne tenke seg noe slikt også....? synd dere ikke var der:) vi vil nok også forbedre dette ennå mer med tiden, dette ble litt travelt på sluttet med resultatet ble bra synes jeg:) det blir nok mye mer å se til "installbay workshop" i fremtiden:)

det er også mye lettere for folk å se og ta på tingene vi har tilgjengelig og se i dem i praksis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider