taxidriver Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 jeg kommer qrusende oppover til der hvor dama bor og i en sving så kommer det en idiot som tar innersving, den svingen er helt blind man ser ikke om det kommer noen mot deg før man er ferdig med svingen, og der skulle han ta innersving.. IDIOT:mad: jeg kom ikke så fort ellers så hadde det nok gått verre, men for å si det sånn, kjekkt å ha senka bil oxo da støtfangeren min trykkte fangeren hans inn i hjulet så han måtte bryte fangeren litt tilbake så han kunne få kjørt med det ,bilen min så mye penere en det bilen hans gjorde og det var en mitsubishi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleppa Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Uff, det er alltid surt å kræsje :( Det var bra du ikke kjørte så fort i den svingen som alltid er uoversiktlig da.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArroW Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 hehe synd det der.. men er jo litt positivt siden det gikk så bra, du får jo ny fanger og panser og slikt :) slipper å reparere leppa di i hvertfall ... :):D Siter Feel the need for speed? Let`s get doubled speeded!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Surt når sånt skjer ja :\ Er det gamle bilen til bora bora du har kjøpt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Kanskje du får dem til å sveise badlooklista på panseret også? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 jeg kjenner de på det opprettings verkstedet, så jeg skal ha sveiset bad loock list i hvertfall, også har jeg lyst på ny fanger også, får se hva det blir til... blir noe gromt i tilfelle.. ja det er gamle bilen til bora bora.. men må vente i 14 dager til på taksering fordi alle verkstedene på hadeland har ferie.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Leggi igjen lysa i fangeren. Holder med Golf IV-lysa og blir mye cleanere! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 joa du sier no der,også har jeg så lyst på zender, synes det kitet er pent... men for se hva det blir til etterhvert.. må prate med de snille folka på oppretterverkstedet først;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Får endelig bort de ripene på panseret oxo da... Er vel 3,5 år siden jeg pruta no fælt pga det. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 ja, de blir nok borte nå. på tide kanskje det..:rolleyes: bare gleder meg ti lå få igejn bilen, skal ta speila og bak fangeren i samma slengen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 tror du man kan ta airbagen på høyresida som løste seg ut i fjor høst med det samme da? Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 heh, har ikke du airbags da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg