tazie Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Heisann! Er på jakt etter er rimelig gelèbatteri til bilen min. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette uten og bruke så altfor mye penger? :) kikket litt på disse til biltema: http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1193&iItemId=100831 Men er de gelè? Mener og ha hørt det, men det står jo ikke at de er det? Takk for svar! Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 vet ikke mye om biltema batterier men ville heller kjøpt et vanlig batteri til samme pris feks fra varta eller spart litt til og kjøpt et optima gele eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Men er de gelè? Nei, det er normale blysyre batterier og kan ikke sammenlignet med f.eks såkalte gelebatterier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det var jo noen rykter om at biltema hadde fått seg noen gel-batterier, men jeg klarte aldri å finne ut av hvilke batterier det evt. var.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nei.. det var jo det jeg også hadde hørt.. Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Mye bra gele batt ute og går... Liker selv den typen som ofte brukes i el rullestoler. Men dem er jo egentlig ikke egnet for stereo. Da dem er lagd "motsatt" det hvil si lang tids levering av mye strøm. Mens i stereo vil vi ha veldig mye veldig fort.. :) Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 De gelebatteriene biltema har er kun små beregnet på mc, så man må nok litt opp i pris! er det ikke rundt 15-1600 for noe slikt? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaDa1300GT Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Heisann! Er på jakt etter er rimelig gelèbatteri til bilen min. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette uten og bruke så altfor mye penger? :)kikket litt på disse til biltema: http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1193&iItemId=100831 Men er de gelè? Mener og ha hørt det, men det står jo ikke at de er det? Takk for svar! Du kan få kjøpe mitt Optima Red Top for kr.1500,- Brukt 1 mnd! Siter "Nå e det ikkje lenge igjen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Du kan få kjøpe mitt Optima Red Top for kr.1500,-Brukt 1 mnd! Nye går jo på tilbud til 1000 kroner rett som det er da men... Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Nye går jo på tilbud til 1000 kroner rett som det er da men... Si gjerne ifra neste gang du ser Optima gele til 1000-lappen nye, da blir hvertfall jeg veldig glad! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 på FK neppå her hadde de akuratt hatt tilbud på optima til 1000 lappen Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 på FK neppå her hadde de akuratt hatt tilbud på optima til 1000 lappen Akkurat det jeg skulle til å si også. Det var riktignok kun Redtop som gikk til denne prisen. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Husker ikke forskjellen på redtop og yellow top, men det jeg husker var at yellow top var best til "bilstereobruk" Bare å søke så finner du svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 jeg betalte da litt mer.. var nok 1150 pluss mva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Husker ikke forskjellen på redtop og yellow top, men det jeg husker var at yellow top var best til "bilstereobruk" Bare å søke så finner du svar. Red Top = Startbatteri Yellow Top = Forbruksbatteri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg