JETtArne Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Heh, på lørdagen stoppet Jettaen min midt i byen :p i den travleste gata klokka 2 på natta, har vel aldri vært så flau i hele mitt liv da falken dro bilen opp på lasteplanen til glede for halve byens yngre garde :p Bilen hostet, harket, å døde. Da jeg kom hjem gikk jeg bare rett til sengs å tenkte jeg skulle finne feilen dagen derpå. Overraskende fikk jeg start på bilen ved første forsøket dagen etterpå, men etter rundt 40 sekunder på tomgang stoppet den igjen, naboen som er gammel rally kjører og mekaniker kom over å tipset meg om at det kanskje kunne være bensinfilteret, noen som har noen andre idèer? Hvor sitter forresten bensinfilteret på Jettaen? (92 mod) han fant den ikke foran så han lurte på om den var et sted under ved bensintanken. Litt av en dag, 3 og en halv time i venterommet til legevakta, å motorstopp midt i byen, off. Siter 92 - VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 kva motor er det?? innsprøytning?? forgasser? viss det er forgasser så er bensinfilteret i motorrommet på tilførselen til bensinpumpa viss det er orginalt. og viss du har forgasser så er det ein bensinmengdefordeler etter pumpa og før forgasser. denne kan bli tett/ full av drit så ta den av og blås med trykkluft igjennom den. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Heh, på lørdagen stoppet Jettaen min midt i byen :p i den travleste gata klokka 2 på natta, har vel aldri vært så flau i hele mitt liv da falken dro bilen opp på lasteplanen til glede for halve byens yngre garde :p Bilen hostet, harket, å døde. Da jeg kom hjem gikk jeg bare rett til sengs å tenkte jeg skulle finne feilen dagen derpå. Overraskende fikk jeg start på bilen ved første forsøket dagen etterpå, men etter rundt 40 sekunder på tomgang stoppet den igjen, naboen som er gammel rally kjører og mekaniker kom over å tipset meg om at det kanskje kunne være bensinfilteret, noen som har noen andre idèer? Hvor sitter forresten bensinfilteret på Jettaen? (92 mod) han fant den ikke foran så han lurte på om den var et sted under ved bensintanken. Litt av en dag, 3 og en halv time i venterommet til legevakta, å motorstopp midt i byen, off. hei du. Sitter det ikke et fileteret på slangen oppi motorsommet i nærheten av gassern da? vet det er flaut å bli taua/henta når man er ute å kjøre hehe gjort det selv hehe.... hvis den pakninga mellom gasser/insug er dårlig (sprekt) vil motoren også oppføre seg rart.. dra falsk luft. åssen mod er bilen din og hvordan motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 bensinfilteret kan og ligge bak attemed bens.pumpa!!!har du sjekka pluggene,fordelerlåket å coil etc!?om det er gnist nok??kan og vere det atdet er vatten i bensinen,register reima kan ha hoppa over et hakk!!!tikka den voldsomt når du fikk start!?i så fall er det d!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JETtArne Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er en 1992 VW Jetta 1.8GL, alt jeg veit :p Nei jined, den tikka ikke, så det er nok ikke det, bensinpumpa er hvertfal i orden. Takker for alle tips her, må vel snart ut å mekke litt igjen. Siter 92 - VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 går den varm før den stopper? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JETtArne Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nope, den bare går helt normalt i en.. tja... 20 sekunders tid, så stopper den. Skal gjøre et forsøk på å bytte bensinfilter i morgen, mye tyder på at det er det som er problemet. Siter 92 - VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nope, den bare går helt normalt i en.. tja... 20 sekunders tid, så stopper den. Skal gjøre et forsøk på å bytte bensinfilter i morgen, mye tyder på at det er det som er problemet. da er det ikkje kaldstarten,vist det e d på den!!!trudde ikkje filteret skulle ha tetta seg så fort at den bare plutseli stoppa!!!da sku den ha juksa litt og litt meir til den en dag stoppa!!!dritt i forgasseren??!spjell som henger??:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg