is200 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Meget cleant! Ville kanskje funne noken andre felgar som det ikkje går SÅ mange av. Men det er jo lett for meg å sei.. Er ikkje heilt sikker på kva stil de bygger i, men det ser ut til at de skal ha det så cleant som mulig. Om de hadde bygd i racing-stilen hadde noko som dette vært kult: Hadde det vore MIN caddy ville eg valgt orginale VW/AUDI felgar, og muligens lakkert dei. Og, kvifor IKKJE ha VW emblem i fronten? Er du ikkje stolt av merket ditt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det blir tøfft med den fangern! Skal du gjøre noe med speil eller? de caddy speilene er ikke så altfor pene! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 enig dær! du burde gjort noe med speilene! :) Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ja det er tatt opp i firmabilstyling-rådet ang speilene. Men ettersom bilen faktisk brukes til varelevering osv daglig, så er vi litt usikre om vi orker skifte dem, hele planen var jo å forbedre firmabilen, ikke gjøre den vanskeligere å rygge inn forran porter. Husk også at dette er en varebil, så vi ser nesten ikke en dritt bakover utenom sidespeilene. Men vi får se etterhvert hva det blir til ang speilene, jeg fikk forresten levert delene til lakking i dag. Så vi satser på montering til helga :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Sykt tøft! Denne må du vise fram på neste VW Audi club-treff! :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 heh, du får si ifra når det er da! Fin bil forresten, mener å ha sett den i tromsø :) Vi har diskutert mye på jobb i dag, og tro meg. om vi får igang alle planene vi har for bilen nå blir den kanon :D Vi har noen pakker på vei med posten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Skal si ifra, blir om ikke så lenge. Er det firmaet som betaler pimpinga? Hvilket firma forresten, og hvor står dere? :D Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 vel, jeg reiser til bulgaria neste onsdag, og blir i 2 uker. Så etter det kan jeg stille på treff. Vi holder på i kaldfjorden, du skal bare komme innom til helga når det er montering av fangerne om du vil :) Vi kan ta resten i pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Og vi bygger cleanstyle ja, er ikke vits med noe annet når bilen drives av en 70 eller noe hesters sugediesel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Vi har funnet grill på nettet som vi har bestilt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Det er litt forsinkelser med lakkeringen, men i mellomtiden har vi mottatt en liten pakke med dette settet: Jeg skal utover i kveld, så jeg skal prøve å få tatt noen bilder av monteringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 VW Audi club-treff på søndag kl 19. kaia bak narvesen i dalen. :D Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 heisann, jeg har vært på ferie i golden sands i 2 uker, så jeg fikk ikke med meg det treffet. Men bilen begynner nå å ta form, jeg skal prøve å komme med noen bilder osv asap. Men neste klubbtreff må jeg delta på, bilen er ganske bra nå. Jeg er fornøyd ivertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hehe ser ut som denne blir tøff.. blir rå når den er færdi. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Har det skjedd noe nytt eller?:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg