Gå til innhold

Samlebestilling Supersport, Weitec og H/R gewinde

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Vi var tilbake allerede idag, må slutte med disse Tysklands-rushene... Er jo ikke menneske igjen på en uke... Null søvn natt til søndag og 166 mil T/R på direkten tar på kan man si...

Men nå er supersport-setta her i allefall, blir nok en tur til om ikke veldig lenge...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å få slengt på en bestilling til neste tur?

Jada, ikke noe problem... Send meg en mail på gewinde@dieallervaerste.no

Siden jeg nå også blir registrert firma her på forumet så begynner jeg med å ta inn IN-PRO sine produkter. Disse er litt dyrere enn feks. FK, MEN de har mye bedre kvalitet...

Vurderer også å starte med eget tuning-firma fra og med nyttår... Men det er enda på planleggings-basis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ikke noe problem... Send meg en mail på gewinde@dieallervaerste.no

Siden jeg nå også blir registrert firma her på forumet så begynner jeg med å ta inn IN-PRO sine produkter. Disse er litt dyrere enn feks. FK, MEN de har mye bedre kvalitet...

Vurderer også å starte med eget tuning-firma fra og med nyttår... Men det er enda på planleggings-basis...

Har en Calibra nå, som det sitter supersport effektanlegg på... (2,5") lurte bare på åssen det er med å få tak i deler til å lage twin potter der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hvordan er det med mva osv, får jeg kvitering om jeg bestiller justerbart?, vurderer dette men er litt skeptisk med tanke på garanti osv?. må jeg da sende det selv i retur til Tyskland om det skulle skje noe?

Alle forespørsler/spørsmål besvares via mail.

EDIT: men siden du driver http://www.owp-tuning.no så vet du jo hvordan dette funker og trenger jo ikke at jeg skal forklare det for deg?

Og ang. garanti, så er det selvfølgelig dette, men må sendes til Tyskland. MEN jeg har enda tilgode å få reklamsjoner på Supersport, så den tid, den sorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider