madsbp Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hvilken av disse spillerene er best? Sonyen følgte med bilen, så jeg vet ikke noe om den i det hele tatt.. Har ett 4" Infinity Reference frontsett forran, og har forsterker + sub liggende som skal kobles til nå snart, hvilken av spillerne vil gjøre jobben best? Ser at Pioneeren har utgang med subkontroll, ettersom jeg har lest har ikke sonyen det, blir det ett problem å koble sub til sonyen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Har selv den pioneer spilleren, og den fungerer som krutt! i forhold til prisen/spesifikasjonene skal du lete lenge etter å finne en bedre spiller i mine øyne til 1400,-. Har hatt sony tidligere, men syns ikke den var noe å skryte av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsbp Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 *bump* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg