Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Passasjerene Mistet lappen" ??hvorfor det? Skulle ikke forundre meg om at sjåføren mista lappen også pga sidemann drakk alkohol..

de har jo ikke kjørt bil!! de er passasjerere! de kunne heller fått bot for søpling. urgh!! hater politiet.. sorry men jeg gjør faktisk det.

Hallo??

Les artikkelen en gang til (i edru tilstand ;))

Om gatebil, må nå det hvertfall sies at de har sine ord i behold om publikumsrekord. Tror aldri jeg har brukt så mye tid i kø noen gang..

Kø for å komme inn, alltid minimum 3 meter do-kø, minimum 5 meter is-kø, overalt hvor du gikk var det mensker foran deg, kø-kaoset når teambussene skulle ut var av en annen verden, for å ikke snakke om køen det ble når de som med vanlig personbil skulle trekke bilhenger med bil på opp bakken fra "campen" :roll: ..

Brukte når jeg dro tidlig i dag (relativt rett etter breisladden) "bare" 20 minutter ned til hovedveien, og kjørte i kø til Sarpsborg.

Av bilene som var utpå var det mye rått, men å kalle det gatebiler lengre er vel å ta i.. mye av det kuleste å se på ser du ikke på gata med skilt ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker om teambusser. han her var en populær mann på slutten av dagen,:iconsm hehe.

index.php?act=Attach&type=post&id=87203

noen som fikk med seg åssen dem fikk løs bussen til slutt? eller er dem der enda? prøvde å gi noen tips, men dem var ikke akkurat inntressert. hehe. brakketten til luftfjæringa lå ann på curbsen og hjula hang så godt som i lufta. og da prøvde dem å dra den løs med en hilux. til og med en 12tonns lastebil var maktesløs...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Nice den bilen din btw :) så den inne på grusplassen, å ja det var helt ræva opplegg der inne i år. hadde reservert plass inne på go cart banen, men neida... å ikke viste dem hvor mazda ogn hadde plass henn. Når jeg gikk å leita så så jeg faen ikke noe mazda ogn i det heletatt, å 200sx klubben var heller ikke der så han andre kameraten min blei også peila inn på grusplassen.

Syns rett og slett hele opplegget på rudskogen sugde ræv.

Var jo 50% utstillingsbiler og 50% campingvogner å dritt på utstillingsplassen.

Hvorfor klarer dem ikke å bare sette kunn utstillingsbiler der, å heller sende dem som skal skru å mekke med telt oppe på grusplassen?

Den gjengen jeg dro med oppover sa akuratt det samme som jeg sier nå, dette var siste gatebil dem gadd å dra på rudskogen. Det blir for mye fyllerør å uorganisering, vakter som ikke fulgte med å lot dekkfiller ligge ute i banen, å slapp ikke ut biler som skulle av banen. Da var faktisk vakta mere opptatt med å samle panteflasker enn å fjerne dekkfilla som lå ved slaktern samt å sleppe ut biler som skulle av banen. Men det værste var dem som blei parkert midt ute på en upløyd åker. Hehe dem hadde korn opp til taket på bilane.

HAHA, det der med vakten og panteflaskene tok nesten kaka!!!!!!

Jævlig synd at de med feite biler ikke fikk stilt ut, for det var egentlig skuffende få biler som var stilt ut synes nå jeg... ble litt skuffet på en måte.

(var der kun på lørdagen)

så håper jeg at noen får ut bilder fra partycampen!!!

Dritten var også å måtte stå over en halvtime i kø på vei inn på parkeringen.

Sugde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev på hjemmesiden vår, så var det litt kaotisk i inngangen fredagen, og tør ikke tenke på åssn det var på lørdagen... Men slik blir det vel når så mange mennesker samles på en plass..

Uansett så fikk vi kjørt endel før motoren ble rytmeboks, så vi kjem nok tebake... :thumb

Bilde_594.sized.jpg

EDIT: Hva er det med Nissan 200 SX og Gatebil, er det konkurranse om å kjøre ut mest mulig? hmmmmmmmmm

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder inngang osv, hadde jeg ikke noe problem noen av dagene. kom og dro alle dagene.. kom feks 1400 på lørdag, fikk kjørt rett inn jeg..

Men er skuffet over at de slipper inn så mye fulle folk på gocart banen(den vi fleste bruker til depot) også på baneområdet var det mye fulle folk, brukte sikkert i snitt 15-20min for å komme opp og ned fra banen.. folk og idiot parkeringer overalt. Spes ved alle de teite bussene på gocart banen..

Tommeln opp for hvordan dem fikk ordnet med innkjøringen til banen iår iallefall, var ikke akkurat noe særlig kø å snakke om på hovedveien, og det er jo flott.. Syns generelt alt var bra, utenom de ubrukelige folka som drikker der når det er kjøring. det kan de gjøre om kvelden på campen..

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider