Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Off. Slutt å mas a. Var drita på campen både fredag natt og lørdag natt jeg også. Men jeg var da oppe på morran og fikk med meg alt som skjedde på banen fordeom. Synes også det er synd folk drikker oppe ved utstillingen men alt i alt så jeg kansje 10-15 drita personer der oppe og det er IKKE ille utfra hvor mange som var der. Jeg var drita på kvelden og edru på dagen og klarer ikke se noe negativt i det. Og hvis vaktene viser bort de som er for fulle er jo det bare ennå mere positivt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi

Skjønner meg faen ikke på alle dere som klager over ræva tilskuerplass...

Jeg fikk alltid plass og så alt det jeg ville, enten det var i breisladden, på langstrekka, oppi depoet der eller hva...

Dere må gidde å gå og stå folkens!

Sto og gikk i 10 timer i strekk, og ble jo sliten såklart, så sliten at jeg ikke engang gadd å finne ut hvor partycampen var...

Er partycampen der hvor man kjører inn fra riksveien (så mange campa der) eller hvor er den??????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gatebil=fyllebil!!

blir bare værre og værre..

var greit før når 350hk var værst.og dødelige fikk kjøre!

er bare en stor fesst der de store gutta viser seg fra mener jeg..

den festinga kunne de tatt i en annen annledning.

gatebil skulle bare vært "rein"" bilkjøring mener jeg.

men dette er jo min mening da!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er stygt redd for at du aldri vil komme unna det der.. samme om det er fyllefest, biltreff, bryllup.. you name it..

er som regel bestandig noen som ikke vet hvor sin egen grense går, når det gjelder alkohol :)

:)

PÅ EM i Dragrace på Gardemoen så kommer du ikke inn på området med mindre du åpner sekken¨å vakta kan se at du ikke har med alkohol inn på området...

Det er en måte å slippe fylla på....:thumb

Men da blir det jo ingen fest... bare bil.... å det er jo synd for fortisene....:spider

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man hadde luka bort alle som kun er på Gatebil for å drikke, og sjangler seg oppover til banen på dagen, så hadde det vært MYE bedre plass til oss som er der for å se bil... nå er det altfor mange folk der.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider