Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min oppfattning av Gatebil er at På baneområdet var det tilnærmet ingen fyll. men på campen var det jo ganske mye da:P men det var jo bare skøy.

Mye råe biler men dårlig med plasser hvist man skulle se banen på et rimelig nært hold..

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lagt ut utstillingsbilder i landscape format, portrait gjenstår inntil videre, banekjøring tror jeg ikke jeg rekker på en gooood stund.

Morro med polar-filter, legg merke til refleksjonen på pansere.

DSC_6701_800.jpg

Med polar-filter kommer fargene godt fram selv i direkte sollys.

DSC_6696_800.jpg

DSC_6739_800.jpg

DSC_6761_800.jpg

DSC_6822_800.jpg

DSC_7090_800.jpg

DSC_7104_800.jpg

Bilder finner dere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at noen mener det samme som meg:)

gidder ikke å møte der engang når bilen blir ferdig...

drar heller på meke treffa da!!

får kjøre alt du vil:)

ingen fulle,og ikke disse ekstrem gutta

Etter å ha lest endel innlegg av deg og andre, så føler jeg du med flere er EKSTREMT misunnelige på diverse mennesker som faktisk har fått muligheten og har kunnskapen til å bygge heftige kjøretøy....

Gatebil hadde sikkert vært JÆVLI kult med sure golfer, råtne 740er (som faktisk passet på jordet) Gamle 240 biler med trøtt b23 som så vidt orker å slure.....+++++

Slutt å grin for at noen av oss jobber døynet rundt for å skaffe penger og jobber livet av oss for at vi selv og våre venner/kunder kan vise dere noe dere sutrehuene ALDRI, ja faktisk ALLLLLLLLLLLLLLLLDRI kommer til å få....

For dere orker ikke jobbe så mye!

Mye mer KUUUULT å Drekke seg drita å sove i grøfter og midt i veien....

Er en grunn for at endel av oss ALDRI har vært på Gatebil....:puke

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest endel innlegg av deg og andre, så føler jeg du med flere er EKSTREMT misunnelige på diverse mennesker som faktisk har fått muligheten og har kunnskapen til å bygge heftige kjøretøy....

Gatebil hadde sikkert vært JÆVLI kult med sure golfer, råtne 740er (som faktisk passet på jordet) Gamle 240 biler med trøtt b23 som så vidt orker å slure.....+++++

Slutt å grin for at noen av oss jobber døynet rundt for å skaffe penger og jobber livet av oss for at vi selv og våre venner/kunder kan vise dere noe dere sutrehuene ALDRI, ja faktisk ALLLLLLLLLLLLLLLLDRI kommer til å få....

For dere orker ikke jobbe så mye!

Mye mer KUUUULT å Drekke seg drita å sove i grøfter og midt i veien....

Er en grunn for at endel av oss ALDRI har vært på Gatebil....:puke

bra sakt det der!!

er enig med deg egintlig..

men er en del gromme bygg av private da..

er ikke så langt unna de ekstrem gutta noen av de der..

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest det er mere morro og se hva som kan bli gjort med en bil lovlig paa veien, enn en race bil, da drar jeg heller dit naar det faktisk er et race, er gromme biler der. Tingen med Gatebil, er som ved navnet, GATE biler, og en stor kjangs for folk til aa pr0ve bilen sin fullt ut paa bane, lovlig, selv om det er en sur volvo, en laerer bilen sin aa kjenne.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest det er mere morro og se hva som kan bli gjort med en bil lovlig paa veien, enn en race bil, da drar jeg heller dit naar det faktisk er et race, er gromme biler der. Tingen med Gatebil, er som ved navnet, GATE biler, og en stor kjangs for folk til aa pr0ve bilen sin fullt ut paa bane, lovlig, selv om det er en sur volvo, en laerer bilen sin aa kjenne.

Å hva er en gatebil....

Kan dere definere det for meg og endel andre????:iconsm

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva er en gatebil....

Kan dere definere det for meg og endel andre????:iconsm

en Gatebil er en bil som er EU godkjent og kj0rer med fine hvite skilter.

mangen av de som er saa "populaere" der ute, har vel mere racerbiler enn gatebiler, saa syke bygg de ikke faar skilter saa lett, greit, er t0ft aa se paa, men de litt mindre som har lyst aa pr0ve seg litt, forsvinner lissom helt i skyggen, og blir ned prioritert, pga racerbiler er mye kulere enn en gatebil.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en Gatebil er en bil som er EU godkjent og kj0rer med fine hvite skilter.

mangen av de som er saa "populaere" der ute, har vel mere racerbiler enn gatebiler, saa syke bygg de ikke faar skilter saa lett, greit, er t0ft aa se paa, men de litt mindre som har lyst aa pr0ve seg litt, forsvinner lissom helt i skyggen, og blir ned prioritert, pga racerbiler er mye kulere enn en gatebil.

Med andre ord ... du mener en bil som er lura gjennom EU er en gatebil?

Bra svart....:thumb

Flere?

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg en del fyllekjøring på campen ifjor, men ikke i år, kanskje bare tilfeldigheter.

Var litt kjipern med breidsladden, da jeg vart sittenende på huk bak reklameplakatene å kike ut glippen mellom skilt og mark, seffølgelig sammen med sikkert flere hundre andre.

En ting som irriterte ræva av meg var idiotene som stod å rusa noen ynklige motorer til turtallssperra nede på campen, særlig en i en civic.

Mye dritt, men kommer igjen neste år visst jeg er hjemme. Merklig det der.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider