Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

etter å ha sovet ut så er jeg kommet hjem fra rudskogen.

Jeg sitter igjen her med blandede følelser. Det har jo og noe å si at så mange fete biler på en gang trenger litt tid for å synke inn.

 

men et lurt triks til alle dere som maser om priser. Jeg kom kjørende klokken 12 på fredag. Bilen var registrert på forhånd til utstillingen vi tenkte å få den på plass før vi ordnet caming billetten. forøvrig bilen:( en hvit MR2 mk1 kompressor, og NEI ikke den med den stygge fronten som gikk i grusfella og som stakk etterpå) som etterhvert blei den eneste mk1`en på utstillingen=/

uansett. vakten sa at vi skulle betale festivalbilletten hos han, så skulle vi betale utstillingen nede på gocarten. så betalte meg og kompisen min 750 kr for festivalbilletten. men i tillegg fikk vi utstillingsbilletten med oss. (!)

vi tenkte ikke mer over det, og når vi kom ned til gocarten spurte vi han vakten om vi skulle betale til han, men han ante ingenting og sa at vi skulle kjøre ned.

så kjørte vi ned til toyota standen, som ikke var allverdens å skryte av, og parkerte.

når bilen var vasket og alt var på stell gikk vi mot campingområdet ned der hvor alle parkerte hengerene. De vaktene som sto der og passet på, bare slapp oss inn, for de hadde faktisk ikke ansvar for å betale. de bare sa at vi skulle finne oss en plass(!) så vi slo teltet opp veldig nærmt festivalteltet ca midt i camp 1.

 

med andre ord: vi betalte 750 kr for festival billett og utstillingsplass med camping. Og vi kunne campe hvor vi ville!! alt dette pga dårlig organisering.

(vi gikk til og med op i sekretariatet og surte om vi ikke skulle betale mer, men de sa at det bare var ok) men hadde vi måttet betale, så hadde det vært med glede.

 

ellers var det kun 1 bil i kø. gode greier kom fort inn. men plassutnyttelsen på utstillingen var latterlig! organiseringen var rotete! veldig!

 

bare synd at det var så mange som bare kom for fylla sin del og ikke kjøringa

 

men alt dette forsvinner i all blårøyken som kom av diverse fete sladder som ble utført... helgen var rå! og kjøreturen fra vetlandet og tilbake var veldig artig! eneste gangen vi så politi var når en grønn 300zx flekte forbi oss med en sivil bil i hælene:D

banekjøring ble det ikke på oss, men i september blir det nok banen med et par ekstra hester.

 

helgen var fantastisk med masse feit og brei kjøring. håper det kommer filmer... bilder har jeg massevis av fra før^^,

 

helt til slutt: noen som vet noe om den grisefeite lyseblå omegaen såm spant blårøyk over hele langstrekket!?!?

donuts cannot be eaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

saa, alle som har skilter i norge har lurt bilen igjennom EU kontroll?

 

"bra svart" :thumb

 

Forstår du vet LITE om hva som er GODKJENT av biler i dette landet:iconsm

 

Det jeg ville fram til....

 

Var at etter det jeg vet, å det vi har fått spadd opp av innformasjon så er det nesten INGEN av norges værstingbiler som har godkjent Motoreffekten i bilene sine....blant annet...

 

Tråkker sikkert i salaten nå.... men En vis granada har vel godkjent under 200hk i sitt vognkort?polly?Div Supras?og mange andre?Flokk med turbosprengte volvoer?Haug med Hondas?

 

Så.... selv om bilene har gått gjennom EU..... så trenger ikke alt å stemme med hva som står der....men funker de som f.... på gata?....jo hver dag:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gatebil hadde sikkert vært JÆVLI kult med sure golfer, råtne 740er (som faktisk passet på jordet) Gamle 240 biler med trøtt b23 som så vidt orker å slure.....+++++

 

 

Gå og legg deg =)

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke sytinga deres jeg.

 

Hvorfor i allverden gidder dere dra på gatebil når dere vet hvordan det er der.

For så å sette dere ned her å syte syte syte.

 

Gatebil er og blir en bilhelg med innslag av fest og moro. De prøver vel å gjøre litt for alle, slik at fler kommer dit.

Skjønner tanken deres godt jeg.

 

Og hvor kult hadde det vært å sett på kjøringa der om ikke verstingbilene var med da.. NO fun at all!

 

Dersom dere er så jævlig missfornøyd med disse treffene kan dere vel heller holde dere hjemme da, istedet for å forpeste forumet her med syting meg langt opp i rompa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med partypulp her. Alle vet hva Gatebil er, og hva Gatebil står for. Også enig med at verstingbilene hører hjemme på Gatebil, er jo dem det er tøft å se på! Hadde ikke vært det samme om Hafsengen kom sladdende i en sur gammal 240... (No offense, 240 kan være gromt nok det ;))

 

La oss heller diskutere inntrykk av den positive sorten, opplevelser og annet moro fra helgen i denne tråden. Nok syting nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal se på treffet fra et foretningsmessig øyemed: Gatebil AS er et firma som har som formål å generere verdier for eierne. Det som tydeligvis trekker folk og dermed skaper penger, er å gjennomføre treffene hovedsakelig slik de er i dag med små forbedringer fra år til år. Mye kan sikkert gjøres bedre, men når utbyttet skal deles ut er nok eierne fornøyd. Besøkstallene år for år taler for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår