Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Spar meg ..... Siden alle er ivrige til å opplyse om at det er dyrt, så ser jeg min rett til å opplyse om at det er frivillig å dra. Uavhengig om jeg jobber for Gatebil eller ikke. Og om du ikke liker holdingen min, kunne ikke det bry meg mindre...

Du er litt høy på pæra spør du meg, konklusjonen etter et kjapt møte Vaerste i dag blir at vi kun kommer fredag, vi hadde tenkt hele helga, men prisene gjør at vi dropper dette...

Dette vil det koste meg for helga inkl. torsdag på Gatebil er følgende:

Festivalbillett: 850,-

Camping: 400,-

Banekjøring alle dager: 1050,-

Utstilling: 250,-

Så kommer det vel tillegg for servicebil og...

Da er jeg oppe i 2500,- for helga +servicebil, mat, bensin etc etc...

Og det er bare for meg...

Så jeg ønsker lykke til med arrangementet, håper det er blir vellykket og at vi kommer sterkere tilbake ved en senere anledning...

Og Pål Andre, du reklamerer jo ikke akkurat for treffet om du svarer alle slik du gjør nå... God bedring.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prisene er ikke så ille...

bruker jo like mye på byen en kveld med taxi fram og tilbake + drekke osv..

her har du faktisk en hel helg du har masse minner ifra som du fort ikke hadde hatt fra en tur på byen etter noen shots for mye osv...

Da skal du væra rimelig hard på flaska og bare shotte og kjøpe pils på brygga :S

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene er ikke så ille...

bruker jo like mye på byen en kveld med taxi fram og tilbake + drekke osv..

her har du faktisk en hel helg du har masse minner ifra som du fort ikke hadde hatt fra en tur på byen etter noen shots for mye osv...

prisene er ille for de som er interessert i bilkjøring. men om en er glad i litt bil, alt for masse folk, damer som vasker biler og masse fulle folk mellom 14 og ∞ er det ikke så ille.

men dem gjør tydeligvis noe riktig siden det blir en såå stor suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg dra har jeg følgende regnskap:

bensin banebil: 1000

frakt av bil på henger(drivstoff osv) 600

mat/drikke/alkohol: 2000(1000 mat. 1000 alkohol ink uteservering

Det blir 6150 og dette var ikke galt regnet.

Konklisjon? dagstur søndag for første gang siden gatebil startet..

:wave Til Gatebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker man halvparten av ditt stipulerte budsjett, og har 500 besøkende (er vel endel flere) vil jeg si at de omsetter bra!

Hva skyldes dette? Ingen alternativer til gatebilfestivaler kanskje? Ihvertfall alt for få!

og til "RS4LIMo";

Hvis du ikke jobber innen gatebilcrew lenger, kan jeg godt forstå hvorfor! Økonomien burde det jo ikke stå på ihvertfall...

RA**HØL!

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe sånt jeg også kom fram til...

Det som er problemet er ikke hva det koster for de som kun skal inn for å se på show, feste og ha det moro generelt... Det er når du tar med bil for å kjøre på bane, stille ut etc. det begynner å koste penger...

Men jeg skjønner Gatebil jeg, hadde jeg hatt slik etterspørsel på et treff så ville jeg jo prøvd å tjent mest mulig på det...

Men vi kommer iallefall fredag for å ha det moro på bane, og det er da noe... :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg full ut.... bedre og ta 14 dager på Løkken i danmark for samme pris :D

Du vinner ikke andre plass, du taper første plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA. er det dummeste jeg har hørt på lenge. Greit nok at de fleste som er der lager røyk og slenger på rumpa, men at en gammel hvit 740 skal lage "show" på gatebil? I forhold til de fleste andre som er der med godt over 500hk! og kjøreferdigheter til tusen. Men lag show du, så skal jeg prøve å se etter deg.:iconsm

Hehe dust! Hvis du er så misunnelig så kjøp deg en selv da vel!

Gleder meg bare til jeg får råd til en fin Volvo med 5 sylindre og en fin R på bremsekloa jeg!

(er nemlig derfor jeg kjører Audi TDI nå, for å spare penger.. :) (som jeg nok må gjøre en god stund til, den som venter venter ikke forgjeves ;) hvertfall i dette tilfellet)

Forresten, få se deg lage show med Hitlertralla di da! Æsj as.. Husk å starte hjernen, før du åpner munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det kun blir lørdag på oss i år gett..er jo ikke mer en 45minutters kjøring, hehe..

blir for dyrt med kjøring og camp hele helga iallfall, er jo masse deler det:D hehe..

men at det er liv det skal Gatebil ha..:hello:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster desverre endel dette, men stiller opp for å kjøre jeg.. Men syns at prisene for folk som stiller ut og de som kjører på bane burde vært endel mindre, da det er dette folk flest kommer for å se på..

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt høy på pæra spør du meg, konklusjonen etter et kjapt møte Vaerste i dag blir at vi kun kommer fredag, vi hadde tenkt hele helga, men prisene gjør at vi dropper dette...

Dette vil det koste meg for helga inkl. torsdag på Gatebil er følgende:

Så kommer det vel tillegg for servicebil og...

Da er jeg oppe i 2500,- for helga +servicebil, mat, bensin etc etc...

Og det er bare for meg...

Så jeg ønsker lykke til med arrangementet, håper det er blir vellykket og at vi kommer sterkere tilbake ved en senere anledning...

Og Pål Andre, du reklamerer jo ikke akkurat for treffet om du svarer alle slik du gjør nå... God bedring.

Til deg vil jeg gjerne pressisere litt:

1: Det står klart i infoen til påmelding at det ikk ekoster/trenger å melde på servicebil om denne kommer sammen med bane/utstillingsbil.

2:DU hadde fått en ekstra gest av meg med avtale om rolig camp, uten betaling, som du takket nei til på mail, så hvorfor regne med dette i DIN pris da?

3:Du skev i mail til meg at du var opptatt av bilkjøring og ikke festing, ergo trenger du ikke festivalbillett, kun billett ofr treffet.

GENERELLT: Ja, desverre koster ting. Gatebil som arrangør MÅ ha et budsjett som minimum sikrer et overskudd. Skal man ha muligheten til å drive et arrangement over tid krever dette en viss kapital. Hadde dere som klager mest prøvd å satt dere inn i omfanget og sett litt på hva andre tilsvarende ting koster så skjønner dere at prisene ikke er helt urimelige.

For å sette ting litt i perspektiv, før Vålertreffet jobbet jegover 130 timer med planlegging og forbredelser. Før Rudskogen nå, over 100 timer. Ting gjør seg ikke selv. Dette i tillegg til de som har heltidsjobb og andre deltidsangasjerte. Jeg har ingen interesser i Gatebil-systemet, annnet enn ønsket om å lage det kuleste og beste treffet for bilentusiaster i Norden. Om fyll og dritt som dere kritiserer, kunne jeg godt vært foruten campen og festen. Dette var mer eller mindre et grep Gatebil måtte gjøre for å få bukt med festing på selve treffet. Og en ting er sikekrt, det er ikke jeg eller de andre i Gatebil's adm som har stått for fest og bråk.

Vil på ingen måte være arrogant eller avfeie andres synspunkter, men synes det er ytterst kjedelig med så mange lite gjennomtenkte innlegg. Enhver bedrift, ja det er det Gatebil er, må tjene penger og i et fritt land er det enhver persons rett til å velge hvor man vil bruke sine disponible midler.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting jeg ikke har helt klart for meg er følgende.. hvis du bare skal sove på treffet og ikke på "festivalen".. må man kjøpe festival billett da?

tenkte og sove ifra lørdag til søndag.. fredag til lørdag sover vi hjemme..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider