Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

en ting jeg ikke har helt klart for meg er følgende.. hvis du bare skal sove på treffet og ikke på "festivalen".. må man kjøpe festival billett da?

tenkte og sove ifra lørdag til søndag.. fredag til lørdag sover vi hjemme..

99% sikkert må man ha festivalbillett for å campe da dette er på samme sted. Ser ditt poeng, men systemet kan ikke være for tidkrevende å håndheve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til deg vil jeg gjerne pressisere litt:

1: Det står klart i infoen til påmelding at det ikk ekoster/trenger å melde på servicebil om denne kommer sammen med bane/utstillingsbil.

2:DU hadde fått en ekstra gest av meg med avtale om rolig camp, uten betaling, som du takket nei til på mail, så hvorfor regne med dette i DIN pris da?

3:Du skev i mail til meg at du var opptatt av bilkjøring og ikke festing, ergo trenger du ikke festivalbillett, kun billett ofr treffet.

1. Ja, var litt usikker på dette og derfor har jeg ikke tatt med det i regnestykket mitt. Men måtte ikke bilen stå på henger da?

2. Ja, og jeg satte pris på den gesten, men jeg var ikke klar over at vi slapp unna og betale, jeg regna med at vi som alle andre måtte betale det d kosta i prislista...

3. Man vil jo gjerne ha tilgang til hele arrangementet når man først er der, så derfor regnet jeg med at vi måtte betale festival-billett...

Hvis du sender meg en mail på hva det vil koste totalt for oss, og hva hver enkelt må betale for å overnatta på campen vår så kan det hende vi revurderer igjen...

Jeg må PRESIESERE at det er ikke pga noens uttalelser vi trakk oss, men fordi vi trodde at vi måtte betale full pris.

Mvh Håkon.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns fyll ødlegger noe av treffet egentlig så jeg tar ut bilen om natta og sover utenfor, er der for bil og ikke en fest..

greit nok med fest. men er ikke noe pent og komme hjem og se på bildene av fine oppstasa biler og på alle ligger dt øl flasker på bakken og fulle folk som herjer/sover/ og ikke minst pisser og tuller over alt..

prisene er stive.. såvidt jeg klarer den i alle fall ( lærling ekke gått betalt) men er jo verdt dt, er myye morro og samler så mye forsjellig og kult på ett sted..

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hvor mye kosta det i fjor? kan ikke huske att jeg betalte halvparten så mye for og komme inn en gang.

jeg er ferdigpakket og klar. men når jeg sjekket prisene så er jeg litt i tvil egentlig.

hva er grunnen til at det blir kostende så jævlig mye mer i år?

92 VW Golf GTI 16vTurbo

86 VW Jetta CL

75 VW Boble 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg mente Rates Omega .kommer den??

Hørte VS m5 mot Rates Omega :) hadde vært dritt fett!!!:thumb

Sikkert jeg som ikke er helt oppdatert, aldri hørt om noe Rates omega jeg.

Derimot Rats(fra trøgstad) sin omega med nesten 900hk.. Morro om ole ringstad hadde kommet med den, da den er utrolig gjennomført :)

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bilforumet.net på sitt beste, 5-7 stykker som maser om at det er for dyrt. Vi andre 40-50000 som skal på gatebil gleder oss:).

Driver å reiser rundt på endel festivaler og Gatebil er ikke dyrt. Selv om man tar med i betrakning å betale for banekjøring så kommer du nok ikke så langt over andre festival budsjett. Atpåtil så er det tre dager fulla av action, damer og show, kjempe greier synes jeg:)

fy f*** som jeg gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, mye gjerrige folk her gitt!

f.eks: Nå har jeg pakket sekken, men da jeg så prisene vurderer jeg å droppe det...

uansett, Vi som kommer fra Rakkestad kommer til å være på campen fra klokka 4 i dag og ut hele helgen. hvis noen vil sikre seg en fin opel blitz campingbil er det bare å se etter den.

-JpRacingPerformance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye gromt der i dag og i går.Ligger tråd på carspotting forumet.

Allerede igår klokka 5 på morgen så var det 15 camping biler/vogner på parkeringa..idag flyttet de nok over på jordene som campinga er..var masse folk allerede nå..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer mest sansynelig ned i morgen kveld (fredag). Men når stenger portene? Hvis de stenger da. Har plass på party campen men har ikke noe billett. Når må jeg være der? Jobber i morgen så hadde vært fint å vite om jeg kommer inn når jeg kommer ned eller om jeg må vente til lørdag?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider