Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

asså, hælvete holdt jeg på å si, hva er forskjell på vanlig billett og FESTIVAL billett??

Dekker festivalbiletten babeshowet og adgang til campen om kvelden, mens vanlig bilett dekker adgang til banen om dagen?????????????????????????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da var rx-7en skrudd sammen utvendig:)

da skal vi ha den på henger opp i morgen.. noen som vet om man kan sove i bilen? (trekk bilen, med festival billett)

også skal camaroen hentes etter forstillings kontroll på bergheim i morgen tidlig..

håper dette blir en strålende helg!:thumb

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asså, hælvete holdt jeg på å si, hva er forskjell på vanlig billett og FESTIVAL billett??

Dekker festivalbiletten babeshowet og adgang til campen om kvelden, mens vanlig bilett dekker adgang til banen om dagen?????????????????????????????????????????????????????????????

er det, slik jeg har forstått det..

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Dagsbillett lør: 180,-

Dagsbillett søn: 180,-

Gatebil festivalbillett - gjelder for hele perioden, hele døgnet

Helgebillett tors-søn: 850,-

Helgebillett fre-søn: 750,-

Helgebillett lør-søn: 550,-

Gjelder for person (ikke for bil/telt)

Det er ûber brutalt å ta 550 for den festivalbilletten, og kun selge den for lørdag OG søndag.

FAEN!

dagbilletten til 180 spenn er greit, + parkering på 50 spenn per dag, men 550 for å være med litt på kveldingen er ikke gøy.

er det umulig å engang gå innom campen hvis man ikke kjøper den JÆVLA festivalbilletten? Hadde vært gøy å gå innom campen å se på alle de fulle folka og all driten osv :D

Er det noen fra gatebil som svarer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagsbillett lør: 180,-

Dagsbillett søn: 180,-

Gatebil festivalbillett - gjelder for hele perioden, hele døgnet

Helgebillett tors-søn: 850,-

Helgebillett fre-søn: 750,-

Helgebillett lør-søn: 550,-

Gjelder for person (ikke for bil/telt)

Det er ûber brutalt å ta 550 for den festivalbilletten, og kun selge den for lørdag OG søndag.

FAEN!

dagbilletten til 180 spenn er greit, + parkering på 50 spenn per dag, men 550 for å være med litt på kveldingen er ikke gøy.

er det umulig å engang gå innom campen hvis man ikke kjøper den JÆVLA festivalbilletten? Hadde vært gøy å gå innom campen å se på alle de fulle folka og all driten osv :D

Er det noen fra gatebil som svarer??

kjøper du festival billett så kan du være hvor som helst når som helst.. trenger ikke å kjøpe festival billett og dagsbilett

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm rapporterte om 3timer kø fra sarpsborg til rudskogen på radion før idag.. lukter ny publikumsrekord ja :P

Typisk, jeg kommer garantert for sent på jobben imorra, kjører den veien hver dag... er mye ting og tang der opp allerede.

Jeg har hørt noen rykter om fyll og skadder der på morran idag, men vet ikke om det stemmer ? Noen som hadde kjørt i fylla og kjørt på noen eller noe... men rykter er rykter...

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at da jeg kjørte hjemover til Kr.sand fra Arendal, kjørte jeg forbi utrolig mange gatebiler som var på vei til Rudskogen! Det var egentlig en litt spesiell opplevelse. Nesten om en amerikansk Fast to Furious film :D

Og det hadde selvfølgelig vært enda gøyere å tatt følge. For noen gikk det også temmelig fort. Men det hører jo med ;)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider