Gå til innhold

Gatebil 14-16 Juli 2006

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

RATS omegaen gikk JÆVELI da! Dro jo nesten alt som var på langsletta der..

Noen som har bilder av den big-wheels 200sxén som kræsja i veggen?

Hørte bare et smell og masse folk som løp, hehe. Var en fyr som lente beinet mot gjerde når den traff, han var litt shaky etterpå:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Passasjerene Mistet lappen" ??hvorfor det? Skulle ikke forundre meg om at sjåføren mista lappen også pga sidemann drakk alkohol..

de har jo ikke kjørt bil!! de er passasjerere! de kunne heller fått bot for søpling. urgh!! hater politiet.. sorry men jeg gjør faktisk det.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 ting som irriterte meg no jævlig, den forhåndspåmeldinga.. HVORFOR DA I HELVETE kommer det MÆTTI biler inn, som ikke har sånne pass vi fikk i posten?!

Når jeg kom inn, fikk jeg beskjed om at det var fullt inne på go carten, å jeg måtte parkere på en grusplass.

Jeg sa til han vakta, at dere får sende inn de som har pass, og ikke alle uten. Det hjelper ikke sa han, å viste meg nedover..

Da gikk jeg inn på go carten, første jeg så var vel 10 biler uten no pass i ruta, og det var vel 4-5 ledige plasser hos club honda der jeg sku stå.

Gikk så opp igjen å spurte hvordan i helsike de kan si det er fullt over alt, uten noe som helst oversikt, og at der jeg skal stå, er det mye ledig så jeg kjører inn.

Det passsystemet funka helt konge på våler, men nå i helga syns jeg det bare var rot. Og makan te frekke vakter.. Greit det var sykt mye med folk, men de burde vel ha såpass i hodet å prioritere de som har reservert plass..

På den grusplassen de henviste folk til, sto det jævlig mange rå biler med lapp i ruta ( rx7, skyline, supra etc) som hadde fortjent å stått inne..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 ting som irriterte meg no jævlig, den forhåndspåmeldinga.. HVORFOR DA I HELVETE kommer det MÆTTI biler inn, som ikke har sånne pass vi fikk i posten?!

Når jeg kom inn, fikk jeg beskjed om at det var fullt inne på go carten, å jeg måtte parkere på en grusplass.

Jeg sa til han vakta, at dere får sende inn de som har pass, og ikke alle uten. Det hjelper ikke sa han, å viste meg nedover..

Da gikk jeg inn på go carten, første jeg så var vel 10 biler uten no pass i ruta, og det var vel 4-5 ledige plasser hos club honda der jeg sku stå.

Gikk så opp igjen å spurte hvordan i helsike de kan si det er fullt over alt, uten noe som helst oversikt, og at der jeg skal stå, er det mye ledig så jeg kjører inn.

Det passsystemet funka helt konge på våler, men nå i helga syns jeg det bare var rot. Og makan te frekke vakter.. Greit det var sykt mye med folk, men de burde vel ha såpass i hodet å prioritere de som har reservert plass..

På den grusplassen de henviste folk til, sto det jævlig mange rå biler med lapp i ruta ( rx7, skyline, supra etc) som hadde fortjent å stått inne..

Nice den bilen din btw :) så den inne på grusplassen, å ja det var helt ræva opplegg der inne i år. hadde reservert plass inne på go cart banen, men neida... å ikke viste dem hvor mazda ogn hadde plass henn. Når jeg gikk å leita så så jeg faen ikke noe mazda ogn i det heletatt, å 200sx klubben var heller ikke der så han andre kameraten min blei også peila inn på grusplassen.

Syns rett og slett hele opplegget på rudskogen sugde ræv.

Var jo 50% utstillingsbiler og 50% campingvogner å dritt på utstillingsplassen.

Hvorfor klarer dem ikke å bare sette kunn utstillingsbiler der, å heller sende dem som skal skru å mekke med telt oppe på grusplassen?

Den gjengen jeg dro med oppover sa akuratt det samme som jeg sier nå, dette var siste gatebil dem gadd å dra på rudskogen. Det blir for mye fyllerør å uorganisering, vakter som ikke fulgte med å lot dekkfiller ligge ute i banen, å slapp ikke ut biler som skulle av banen. Da var faktisk vakta mere opptatt med å samle panteflasker enn å fjerne dekkfilla som lå ved slaktern samt å sleppe ut biler som skulle av banen. Men det værste var dem som blei parkert midt ute på en upløyd åker. Hehe dem hadde korn opp til taket på bilane.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok ikke helt feilfritt det systemet de har satt opp ihvertfall.

Jeg fylte ut registreringsskjemaet på siden og fikk beskjed at bilen var registrert,så jeg trudde alt var ok.

jeg venta og venta men fikk ikke noen lapp i posten,så ringte jeg gatebil å hørte hva som hadde skjedd,da sa de at det ikke var registrert no bil på mitt navn.

Heldigvis for min del hadde vi en ledig plass på standen iom at det var en bil som ikke ble ferdig. så jeg fikk no kranglet meg til en plass igår ihvertfall.

Syntes det burde være en bedre form for tilbakemelding ved registrering feks i form av mail,slik at man er sikker på at ting blir registrert,men så jo ikke ut som det hjalp for enkelte selv om de hadde lapp alikevel.

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice den bilen din btw :) så den inne på grusplassen, å ja det var helt ræva opplegg der inne i år. hadde reservert plass inne på go cart banen, men neida... å ikke viste dem hvor mazda ogn hadde plass henn. Når jeg gikk å leita så så jeg faen ikke noe mazda ogn i det heletatt, å 200sx klubben var heller ikke der så han andre kameraten min blei også peila inn på grusplassen.

Syns rett og slett hele opplegget på rudskogen sugde ræv.

Var jo 50% utstillingsbiler og 50% campingvogner å dritt på utstillingsplassen.

Hvorfor klarer dem ikke å bare sette kunn utstillingsbiler der, å heller sende dem som skal skru å mekke med telt oppe på grusplassen?

Den gjengen jeg dro med oppover sa akuratt det samme som jeg sier nå, dette var siste gatebil dem gadd å dra på rudskogen. Det blir for mye fyllerør å uorganisering, vakter som ikke fulgte med å lot dekkfiller ligge ute i banen, å slapp ikke ut biler som skulle av banen. Da var faktisk vakta mere opptatt med å samle panteflasker enn å fjerne dekkfilla som lå ved slaktern samt å sleppe ut biler som skulle av banen. Men det værste var dem som blei parkert midt ute på en upløyd åker. Hehe dem hadde korn opp til taket på bilane.

Jo takk det samme, mener jeg så din inne der og..

Detta blir for latterlig opplegg egentlig..

Vurderer sterkt å droppe rudskogen fremover selv..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider