Omegamannen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Trekker Glassfibersparkel vann? eller kommer det ann på vilket merke det er osv. Skulle gjerne hatt et svar på dette.om jeg må legge på noen lag klarlakk når jeg er ferdig pussa eller ikke. Slik at det ikke skal trekke vann. Slik står bilen i garasjen nå. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Jepp den trekker vann, legg heller på fyller du, istedet for klarlakk over sparkelet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 SKAL legge på fyller/primer men har hørt at dette er like villigt til og trekke fuktighet :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvis du legger vanlig slipefyller, MS eller HS så er ikke det noe problem. Sprøytesparkel derimot, er som sparkel, og trekker vann som en svamp Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 MS eller HS. ??? nå kjørte du litt forbi meg :( jeg har vanligt Primer. Holder det*? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-Power Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det holder ja! Det er sikkert ms du har da. medium solid Siter 1988 Golf 2 CL 1.8 ¤solgt¤ 1993 Golf 3 GT 1.8 ¤solgt¤ 1997 Golf 3 VR6 2.8 ¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI PD 115HK¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI 150HK Chip-->185HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :) Så fint. Men jeg legger noen lag klarlakk også for og være 100% sikker. Jeg driver og sparer opp til helakkering så kommer nok til og kjøre med ulakkerte stylling deler i et par måneder:( Slikt er det når man har et rullende prosjekt :( men men. blir sikkert bra når den er ferdig :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 kjøp en sprayboks med orginal lakk imens da så ser det ikke så "uferdig" ut :) Rå front foresten.. går en med sånn front ikke så langt herifra. Greit å være på den sikre siden om du skal kjøre sånn lenge.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er også en mulighet. takk foresten:) Men Skal ikke legge på noe orginal lakk. har brukt dette på bilen, og fikk streng beskjed av lakkerern at det skulle vekk. Dessuten du er heldig hvis fargen i boksen matcher med orginal lakken. Folk tror det er bare og rubbe og rubbe og sklir fargene rett i hverandre feil. Det smarteste er og dra til en lakkerer og få han til og ta en prøve av lakken så blander han helt likt. Koster litt ekstra. men men Jeg skal ta alt forarbeidet på bilen ,så lar jeg lakkerern fikse og ordne med lakkeringen.så blir det proft og rett utført. :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg