MR_Simba Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Driver å leter etter en ny en no.. noen som har en liggende eller? Kun plast eller fiber altså.. Om noen har så skriik ut!m'm Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hei du har en liggende i stål jeg da.:soldiersf Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 det hadde vært det beste, men blir for mye arbeid for meg som ikke kan det i det heile tatt..:( tenkte sånn ca som dette? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hei du har en liggende i stål jeg da.:soldiersf korr mye skal du ha for den da.? :D bilde.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har en panser forlenger til 6N Fra ingo noak eller hva det heter! Denne er i stål og er den som er vanligst til polo, krever litt tilpassing. Flere her på forumet som har denne. Selger denne for kr 800.- + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har en panser forlenger til 6N Fra ingo noak eller hva det heter! Denne er i stål og er den som er vanligst til polo, krever litt tilpassing. Flere her på forumet som har denne. Selger denne for kr 800.- + frakt. har fått tak i, lakkert, satt på:thumb ellers takk:thumb men sender deg en pm om noe annet likevel jeg:hello: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 jeg kjøper den nok jeg, vist du forsatt har den til neste mnd.. mye modding som skal til eller.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg