Gå til innhold

Er det noen her som har handlet fra IndoAudio??

Ranger emnet

stianth

Anbefalte innlegg

skreiv mail nu å sa at æ entn sku ha en bedre monoblokk t samme pris eller pengan tilbake om han ikke klarte å fikse en sånn monoblokk..

Du kan også vurdere å sende mail til eBay/PayPal og si fra om dårlig kundeservice.

For øvrig håper jeg virkelig du er flinkere til å skrive engelsk enn norsk, for om du skriver engelsk med den grammatikken der, skjønner jeg hvertfall hvorfor du ikke får noen gode svar på hva du spør om der borte.

:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe nå har jeg mast på han dere John Hearn opptil flere ganger pr dag i en uke så er noen kunder som er mere slitsomme en andre.. Men nå har dem fått fingern ut av ræva og fått sendt forsterkern..

Hadde jeg vært selger og en hadde mast på meg flere ganger om dagen, hadde jeg tatt meg ekstra god tid. :D

Jeg hadde selvfølgelig forklart hvordan det lå an første gangen da. Men det er det jo ikke alle som får med seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger bare ut noen eksempler ifra mailen som viser hvor tåpelig kundebehandling dem har.. greit engelsken min er muligen ikke den beste men likevell

Etter mange mail samt at jeg ga han sporingsnummeret til fedex så spør han meg om full adressen sender det til han og han sender meg den samme sporingsnummeret til fedex hvor dum kan man bli:

meg-okey, you cant give me som information abou when it would be sent..

it just says

Jul 10, 2006 11:19 AM

Package data transmitted to FedEx

john-I will get confirmation right away.

meg-ok, mail me when you know.

john-Will do

meg-Hi, got som information about shippment of the amplifier?

john-Not as yet.

meg-Why cant you yust ask the pepole who send it out from the storage?

It has only gone a week but i would like to know when you guys would ship my amplifier who i have paid for. (ble litt sinna)

john-Yes and we are working to resolve immediately.

sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger bare ut noen eksempler ifra mailen som viser hvor tåpelig kundebehandling dem har.. greit engelsken min er muligen ikke den beste men likevell

Etter mange mail samt at jeg ga han sporingsnummeret til fedex så spør han meg om full adressen sender det til han og han sender meg den samme sporingsnummeret til fedex hvor dum kan man bli:

meg-okey, you cant give me som information abou when it would be sent..

it just says

Jul 10, 2006 11:19 AM

Package data transmitted to FedEx

john-I will get confirmation right away.

meg-ok, mail me when you know.

john-Will do

meg-Hi, got som information about shippment of the amplifier?

john-Not as yet.

meg-Why cant you yust ask the pepole who send it out from the storage?

It has only gone a week but i would like to know when you guys would ship my amplifier who i have paid for. (ble litt sinna)

john-Yes and we are working to resolve immediately.

sendt.

Grunnen til han spurte om adressen din var sikkert fordi du ikke er deres eneste kunde, og at han skulle finne deg i systemet sitt.

Skjønner ikke helt at du mener du får tåpelie kundeservice om det der er mailene som har gått frem og tilbake. Kanskje du ikke skjønte helt hva han mente??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til han spurte om adressen din var sikkert fordi du ikke er deres eneste kunde, og at han skulle finne deg i systemet sitt.

Skjønner ikke helt at du mener du får tåpelie kundeservice om det der er mailene som har gått frem og tilbake. Kanskje du ikke skjønte helt hva han mente??

ga han selfølgelig fullt navn samt id nummeret på auksjonen sammt fedexnummeret.. så er litt tåpelig at han sender fedexnummeret igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff, bare æ får rikti monoblokk blir æ glad! nevnte at æ kjente mine rettigheter å æ ble å fortsette med denna saken om han ikke sende mæ rikti monoblokk.

ble plutseli en anna tone da!!!! han sa monoblokka blir endtn sendt i dag eller på mandag... fan har virkeli lært..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
erh,da var det min tur til å ha problemer,selvfølgelig har de ikke soundstream pca3500d blokka mi på lager, "working to resolve" får jeg som svar hele tida,spør heller om jeg kan få en an forsterker i stedet..

hvor mye kommer den på i nok ? (med frakt osv osv.)

jeg bestilte en pca2000d for et par dager siden fra hifispeed.

kom på 3.984,20 DKK uten dansk mva, sender den til sverige (poste restante) så slipper jeg moms.

Er en anelse skeptisk til hifispeed....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye kommer den på i nok ? (med frakt osv osv.)

jeg bestilte en pca2000d for et par dager siden fra hifispeed.

kom på 3.984,20 DKK uten dansk mva, sender den til sverige (poste restante) så slipper jeg moms.

Er en anelse skeptisk til hifispeed....

ca 4000 med frakt (eventuelt moms:P)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider